Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Alexandra Hofman - 6 oktober 2012 14:45

Idag blir det utgång med iisa. Dricka, röka, trevliga samtal, det vanliga. Det är ju kul! :D

Lite dåligt samvete över hundarna har jag allt. Men Jack fick en timmes morgonpromenad idag, och mer aktivering och promenader blir det absolut innan jag drar ut.


En utgång är nog precis vad jag behöver för mitt humör.

När jag är depp brukar en utgång alltid peppa mig igen.

Alkohol, träffa nya bekantskaper, nån fling sådära.. Allt sånt gör mej glad.

Dock gillar jag finland lite mer när det gäller krog. Saknah lonkero! :D<3


  

Av Alexandra Hofman - 6 oktober 2012 10:45

Stackars Mimmi bli inte bättre, hon e fortfarande förkyld och täppt i näsan :(

Hon e så liten och hjälplös, hon vill ligga i min famn och vara nära hela tiden!


 

Ovido - Quiz & Flashcards