Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Alexandra Hofman - 25 oktober 2012 20:06

Steg upp tidigt fastän jag var trött efter en rätt sen natt. Gick skogspromenad med Trolla och Jack samtidigt.

Sen förde jag en lampa till elektronikaffären, Trolla har nämligen bitit sönder sladden och oteknisk som jag är kunde jag inte fixa den själv. Men blev bara 100kr för sladden + att de där fixade den åt mej.


Klockan 12 gick jag på tosdags-zumban och njöt av varje minut. Efter det var det balett som vanligt. Sen gick vi på stan och då stötte jag ihop med min balettfröken helt random! :) Stockholm är rätt litet.


Lite stadspromenerande senare var det dags att ta ut svängarna i stockholmstrafiken. Vi har deltagit i dagens trafikstockningar helt enkelt. Så kul att lära känna nya delar av staden.


Hemma lite senare blev det en sväng till hundparken så vovvarna fick springa av sig :)


 

Av Alexandra Hofman - 25 oktober 2012 17:45

   


Här är vackra Jack tränandes hopp :)

Ovido - Quiz & Flashcards