Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Alexandra Hofman - 20 oktober 2012 14:29

Gud vilken energi jag hade idag! Åt lite yoghurt till frukost och drack en halv celcius på bussen. Sen var det dags för bodycombat på medis och gud så speedad jag kände mig. Jag kände endorfinruset i kroppen och en riktig lycka! Brukar inte känna såhär av träning, det har kommit först nu denna vecka. Riktigt konstigt, men så himla skönt!

Kul att köra combat oxå, jag slutade ju med boxningen medan jag ännu bodde i vasa för kände att jag hellre ville ha en slank kropp än en muskulös. Plus att jag inte orkade haha. ?Men det var kul att köra jabbar och olika slag igen! Jag stod längst fram med de muskliga tjejerna haha och min teknik var verkligen inte den bästa xD

Min energi ökade under passet och snart kunde jag inte stå stilla längre utan joggade på stället mellan varje låt och efter passet var jag tvungen att jogga på löpbandet extra hårt, lyckades få en ny förbättrad tid på kilometern, 5,30min.

Sen skaffade jag mig en blankett för frysning av medlemskapet som jag ska använda nu när jag flyttar.

Av Alexandra Hofman - 20 oktober 2012 10:46

Har varit på promenad i regnet nyss, träffade på en vovve som oxå hette Jack!
Det var en svart labradorhane på 7 månader. Så Jack och Jack lekte en stund.

Så härligt att se, båda var helt valpiga och betedde sig som om det inte fanns hanhundsproblem i världen!<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards