Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Alexandra Hofman - 5 oktober 2012 18:45

Idag fick vi post! Två stora kuvert som innehöll varsin träningsdagbok en till Jack och en till Trolla.

Fick dem av vår hundinstruktör, Olivia.


Där ska jag fylla i varje dag hur träningen har gått och vad jag tränat osv, hur hunden varit.

Börjar fylla i på måndag så det blir rätt ;P


     

Av Alexandra Hofman - 5 oktober 2012 16:04

Idag såg vi en ekorre, jag och Jack. Jack sprang fram och hoppade rätt upp i luften när ekorren klättrade upp i ett träd. han har blivit så stark i bakbenen! När han var 1 år kunde han inte hoppa upp. Nu är det som om han aldrig ens hade haft höftledsdysplasi, eller det märks iaf inte! Kul att det gått så bra för honom!


     

He is so beautiful<3

Av Alexandra Hofman - 5 oktober 2012 14:45

    

 

    


Gimme some drugs, please!

Usch, ångest, finland i några månader, hur ska jag överleva där?

Jag har ju svårt att hålla mig vid liv här i stockholm, and its gonna be worse over there!

I know I should shut up, nowbody wants to hear, but wtf should I write about then?

Av Alexandra Hofman - 5 oktober 2012 10:44

Jag skulle egentligen åkt på BodyBalance idag. Men skippade det, för det hände en grej.

Alarmet ringde klockan 9. Vaknade sjukt trött och sliten som vanligt.

Men när jag steg upp så tappade jag medvetandet nån sekund, föll halvvägs mot golvet men lyckades styra upp fallet så jag la mig i sängen.

Kroppen kändes domnad och huvudet tugnt.


Detta är vad som händer när jag äter :(

Åt över 2000kcal igår.

Det har aldrig hänt när jag svälter och följer dieter.

Bara när jag äter onyttigt. Kanske var det nåt med blodsockret eftersom jag åt rätt mycket socker igår.

Ännu en reason till att sluta äta.


Av Alexandra Hofman - 5 oktober 2012 09:45

Felicia har laddat upp lite bilder från vår träff förra lördagen.

Jättefina och starka tjejer, hoppas vi ses snart igen.


      

Ovido - Quiz & Flashcards