Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Alexandra Hofman - 11 oktober 2012 18:15

Har promenerat med granntjejen och hennes kompis.

Jag var ute med Trolla och Mimmi, åså träffade vi dem.

Mimmi och Trolla skällde på deras hund såklart.

Så jag hämtade Jack istället och så gick vi ut och gå en sväng :)

Trevligt trevligt, Jack blir riktigt social här!
Vi möter dagligen hundar på vår skogsrunda, ibland får han hälsa på dem oxå.


 

Galen tollare

Av Alexandra Hofman - 11 oktober 2012 16:57

Zumba-timmen bjöd på svett, skratt och gemenskap som vanligt! Sen skyndade jag iväg till baletten.

Det gick inte så jättebra idag, jag var trött och hade träningsvärk efter Griten igår.

Så orkade inte hålla magmusklerna spända hela tiden, så det fick jag kommentarer från läraren att tänka på.

Det går iaf framåt och arm-positionerna samt hur man ska hålla blicken känns lite enklare.


Lånade en bok och en film på biblioteket om balett, kanske man kan få lite tips och inspiration.

Är helt slutkörd nu, benen värker.. Eller ja, alla muskler värker :P Tur att jag har vilodag imorgon.


  

Av Alexandra Hofman - 11 oktober 2012 09:45

Usch så kallt det är, typ minus 5 elr nåt? Jag klagar typ 20 gånger om dagen om hur kallt det är, men alla säger att det inte är så kallt ändå? :D wft, jag fryser ju!


Har inte införskaffat nån vinterjacka än. Är så jobbigt att hitta den perfekta jackan, jag har verkligen total beslutsångest, jag har jättesvårt att välja vilket beslut som är rätt i alla situationer. "tänk om jag väljer fel". Det gäller allt, typ när jag ska köpa havregryn står jag och jämför alla förpackningar tills jag hittar den bästa. Alkohol är oxå svårt att välja, men då är det för att jag vill ha ALLT, så då är det ofta priset som avgör haha.


Nowadays har jag ofta flera tjocktröjor, och som tur är har jag fingervantar och mössa här. Hur hade jag klarat mig utan dem tro? :D Min stora halsduk har jag glömt i en lägenhet på söder, ska åka och hämta den nån dag haha, fryser ju utan den.


Idag är det torsdag, min favoritdag, för då har jag dubbla danspass! Zumba och Balett. Kommer bli totalt 4 danstimmar denna vecka förhoppningsvis, för på lördag har jag StreetDance, vilket jag börjat älska så mycket nu!


 

Ovido - Quiz & Flashcards