Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Alexandra Hofman - 8 oktober 2012 22:01

Fan vad det var bra för mig att få i mig lite alkohol häromkvällen, man mår bra av att gå ut och dansa ibland! :D

Det är när man bara sitter hemma och livet är ständig vardag som man blir deprimerad.

Jag har fortfarande kvar alkoholens glädje i kroppen, den brukar sitta i några dagar. 
Förutom ibland när man har en dålig kväll, då blir det lätt depp nästa dag.

Men nu verkar iaf allt gå bra, och kanske kanske löser det sig med lägenhet oxå, ser ljusare ut! :D


Vi ska bli fulla, livet är meningslöst.
Vem bryr sig?
Natten är vacker, du är som natten.
Och jag är en vinnare igen.

 

Av Alexandra Hofman - 8 oktober 2012 20:09

Jag måste ju flytta ut i slutet av oktober för att min hyresvärd ska flytta till Barcelona och har bestämt sig för att hyra ut hela lägenheten till nån. Så det blir att ta ner hundhagen då, den har ju inte riktigt lyckats bli klarfixad heller :P


 

Såhär ser den ut i dagsläget :) Rätt så stor ändå.

Av Alexandra Hofman - 8 oktober 2012 16:33

Har inte laddat upp dessa än, men här är höstbilderna på Jack som jag tog för några dagar sen!


           

Av Alexandra Hofman - 8 oktober 2012 14:58

Zumba på stureplan blev det idag, min favoritinstruktör vikarierade så passade på! Det var så himla kul idag!


Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Städa iaf. Tråkigt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards