Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Alexandra Hofman - 24 oktober 2012 18:30

       

Av Alexandra Hofman - 24 oktober 2012 10:40

Gårdagen var lite kaos, jag tänkte mig att ha en ångestfri dag innan min vardag slås i spillror.


Men icke, inte ens det klarade jag av.


Inatt vaknade jag klockan 4 av att jag skakade, jag frös inte, men jag skakade, hade hjärtklappningar och mådde otroligt illa. Fick ligga en halvtimme på toagolvet innan illamåendet avtog.


Där och då avbokade jag morgondagens (idag) grit pass. Inser att jag nog måste vila. Lite synd eftersom jag vet att gymmet förbättrar mitt humör avsevärt, men det återstår att se om jag lyckas ta mig dit imorgon.


Ikväll kommer min skjuts till finland hit. Vi ska packa in mina grejer i bilen och ta ner hundgården under några dagar, sen åker vi till finland på söndag morgon. :)



Ovido - Quiz & Flashcards