Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

Nyttigt liv igen

Av Alexandra Hofman - 31 oktober 2012 10:15

Nu har jag levt hälsosamt i två dagar, det känns bra! Det behövs oxå:

Först hade jag ju några riktigt deppiga veckor i stockholm, och då blev det onyttig mat för det kändes inte värt. Sen åt jag och Daniel ute väldigt mycket, bland annat på en kinamats buffé mitt på stureplan. Bufféer är svåra, för jag är som ett svart hål när det gäller mat, har svårt att känna mättnad/hunger nowadays. Eller, har väl alltid varit så i perioder.


Nu i korsnäs/vasa mår jag lite bättre, för jag ser fram emot att träffa kompisarna och festa igen. Redan ikväll vankas det utgång faktist;)  Inte för att alkohol är så nyttigt, men om man låter bli att fylleäta och bara äter sparsamt dagen efter, så går man verkligen ner rejält av sprit! :)


Nu ska jag åka in till stan med mamma, vi ska fixa gymkort åt mej! Sen vet jag inte hur jag fördriver dagen, men somsagt på kvällen blir det fest så vi får se då!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av Alexandra Hofman - 4 november 2013 15:41

Om någon fortfarande kikar in här så påminner jag er om min nya blogg, http://www.alexandrablondi.blogg.se :) :) :) ...

.

Av Alexandra Hofman - 11 februari 2013 13:25


Jag tror minsann att jag skaffat mig en ny blogg jag trivs med! :) Check it out!http://alexandrablondi.blogg.se/     ...

Av Alexandra Hofman - 9 februari 2013 18:42


Jag funderar på att byta till blogg.se. Dvs skapa en ny blogg där, och sluta blogga här. Jag gillar blogg.se     A picture that says it all. Leva eller dö, det är frågan, med andra ord, som det är nu eller perfekt? ...

Av Alexandra Hofman - 8 februari 2013 09:45


Igår var jag på möte i skolan, och kanske det finns en ljusglimt där långt fram i tunneln! :P   Jag har en hel del kul att se fram emot nu. Imitation White närmar sig med stormsteg. Det blir min första utgång på 1,5 månad, so let's make it count!...

Av Alexandra Hofman - 7 februari 2013 13:28

Här kommer en historia hämtad ur verkligheten. Texten är hämtad från: http://debatt.svt.se/2013/01/23/med-korkort-for-kottatare-far-vi-respekt-for-djuren-som-slaktas/         Jag gick sakta mot den lilla flocken på min och Toves gård, gård...

Ovido - Quiz & Flashcards