Alla inlägg under februari 2012

Av Alexandra Hofman - 4 februari 2012 14:02

Har städat och jobbat framför datorn hela dagen. Nu blir det hundparken. Känner nån till en chokladfärgad, långhårg chihuahua, tikvalp, tillsalu så maila mig på alexandra.92-@hotmail.com :)


Av Alexandra Hofman - 4 februari 2012 08:47

Man känner sig verkligen omedveten om vad som händer i världen utan internet. Flera dagar har gått utan att jag kunnat läsa bloggar. Men då har jag iaf fått mera tid till den riktiga världen. Dåligt är dock att jag nu ligger efter med mina kvällskurser. Man kan ju inte få tag i uppgifterna utan internet.


Igår var jag på zumba, spinning och core. Idag blir det bodyattack åtminstone.

Av Alexandra Hofman - 2 februari 2012 17:04

Har en hel del dataproblem. Min dator som jag är på nu, har mycket trögt mobilt bredband så man kommer bara in på nätet nån gång. Den nya datorn i huset har Natus hund spytt på så den funkar inte. :/


Har jobbat för fullt i skolan och på gymmet som vanligt. Nästa vecka är det engelska prov.


Har lust att gå ut och festa, men det förstör så mycket, både konditionen och skolan.


Har tränat mycket med hunden på sistone. Han har börjat må bättre allmänt, äter mera och är gladare. :)


Nåja, nu tar jag helg, får hoppas att nätet funkar imorgon, så att jag kan uppdatera igen!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards