Alla inlägg under juni 2012

Av Alexandra Hofman - 9 juni 2012 19:30

Tidsinställt inlägg. Nu är vi troligtvis påväg till båten, jag, Daniel och Robert, plus några hundar :D


 

Av Alexandra Hofman - 8 juni 2012 19:27

Imorgon drar vi! :D Spännande, är en hel del grejer som vi ska göra. Kommer ju ha bil i stockholm, så ska försöka få fixat stängsel runt gården på lidingö, inte så stort men typ 10 meter inhägnat, för hundarna alltså. Det måste man ha, speciellt om Mimmi ska få valpar snart, så måste de va ute och leka :)


Ikväll blir det bara att fortsätta packa, samt kolla film och sånt. Telefonen har gått varm idag, folk har insett att jag åker imorgon. Men är så trött, var med Maja på stan hela dagen som sagt så vill bara chilla nu på kvällen, sorry!


Av Alexandra Hofman - 8 juni 2012 17:13

Idag har jag och Maija varit på stan, gått i butiker mest. Maija shoppade en del. Sen fikade vi på Arnolds. Jag har även kollat på systemkameror. När jag kom hem skjutsade Daniel runt mig till fler elektronikbutiker. Hittade samma kamera jag kollat på, men 50 euro billigare, så slog till och köpte den! Så nu har jag egen systemkamera, riktigt najs!

Jusst ja, träffade Natu och hennes kille oxå. Vi for till hundgården för de ville träffa lilla Mimmi! :D


 

Av Alexandra Hofman - 7 juni 2012 20:07

Vanessa dök upp halv 7 igår kväll. Resten kom inte förrän 9, så jag väntade med att börja dricka tills fler folk kom. Daniel drog igång sin obligatoriska Rosé flaska så fort Vanessa kom, kanske inte det smartaste, vilket vi fick erfara lite senare.


Sen var iaf massor me folk här. Anna & Ville, Maija & Reitta, de vanliga, var självklart här. Även Olli, Ida, Emma, Sara, Ulle, Mill, Oscu, Linn å en av Salonen-systrarna haha ;P


Det var riktigt kul, folk var på g och hade roligt! I slutet när det bara var några få kvar fick Daniel en snefylla och "bad" alla gå ut för han ville sova haha! Men vi stannade ändå en liten stund utomhus vid trädgårdsmöblerna och drack det vi hade kvar.


         

Av Alexandra Hofman - 6 juni 2012 11:27

 

Idag ska jag och Jack ha fest! :)

Vet inte vilken tid dock.

Har städat hela morgonen och blir nog mera städning strax.

Sen troligtvis gymmet. 

-

Av Alexandra Hofman - 5 juni 2012 21:30

 

Av Alexandra Hofman - 5 juni 2012 19:38

 

Gammal bild på de tre


Min födelsedag idag har bara varit en vanlig tråkig dag, inget särskilt har hänt. Har träffat Maija, Reitta och Mill, de kom på kaffe och cigg typ, fast jag varken dricker kaffe eller röker :) Men iaf, det vanliga. Sen har jag städat inför festen. Köpte föresten ut starksprit för första gången idag, blev två 0,5:or suomiviina. De kostar ju samma som 0,7:or kostade när jag var ung. Illa, illa.

På lördag får jag min valp, aaaw! :) Blev två 20-årspresenter till mig själv av mig själv i år. En chihuahua och en tollare!

Av Alexandra Hofman - 4 juni 2012 17:42

Trött Lexi e tillbaka i Vasa igen. Ska bara äta och chilla haha, så det finns inte ett skit att skriva om. Konstigt då det är så tomt här i finland. Händer inget. Då är det bra att man flyttat så man kan ha kul. 

Hundarna är med, sover och e trötta.


Resan är bokad föresten! Åker på lördag.

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards