Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra Hofman - 1 augusti 2012 20:14

Blää, det blev inge HulluPullo idag... Ingen skulle dit så jag orkade liksom inte. Sad but true.  Bara att vänta till nästa onsdag hehe:)


Har bara varit en vanlig tråkig, bakisdag som vanligt. Imorgon ska jag ta tag i mitt liv och gå till gymmet, härligt :)

Blir nog kvar i finland i två veckor, ska försöka åka hem så fort som möjligt iaf. Haha men när jag är i sthlm tröttnar jag efter tre veckor. Ganska synd att jag ska va sån. Har så många helt olika mål i livet så jag har ingen aning om vilket jag ska fokusera på.


Jusst ja, hundarna har kommit hit oxå så nu är det fullt hus igen :D


 

Av Alexandra Hofman - 1 augusti 2012 12:37

Fuck it's already augusti! Igår hade vi en kul fest igen. Kanske inte lika legendary som annars, för det var många som blev illamående. Men festen var igång till sent på natten så det var riktigt kul :)

Började med ölspel och pyramiden, vilken kan ses på bilder. Man blir väldigt lätt full då hehe.


Ibland satt vi ute, ibland inne. Många människor var här, förutom de på bilderna så svängde även en del nyktra förbi, som tex Gusse, Bagge och Joni. Säkert många fler jag inte minns nu.


Någon spydde (J ;)), någon slocknade, några hånglade, några gjorde upp planer för morgondagen, några sjöng och andra diskuterade högljutt. Precis som en riktig hemmfest ska vara! :)

Inte att förglömma att folk började koka makaroner mitt i allt, det var många som åt det, haha crazy people :) Maija was in charge för hon går faktist på silveria och kan koka ;)


Sen började det tunnas ut, folket drog iväg and I went to sleep :) Juli månad har varit pretty awsome, önskar att det kunde vara såhär föralltid...


             


Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards