Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra Hofman - 5 augusti 2012 15:08

Stressig dag. Sov länge för att orka med natten. Sen var jag till gymmet när de öppnade kl14. 

Nu väntar massa städning och aktivering av hundarna. :)


Pullo ikväll med iisa och Daniel. :)

 

Av Alexandra Hofman - 4 augusti 2012 20:58

Idag har vi varit till hundparken, träffade en Leonberger som hundarna lekte med.

Har varit dit rätt ofta med hundarna, bra socialträning för valpen.


Trolla tyckte det var lite läskigt i början.

Men idag lekte hon och var jätteglad över att få vara med de stora hundarna.

Leonbergern blev riktigt förtjust i Trolla oxå ;)


 

Valpbild på Trolla

Av Alexandra Hofman - 4 augusti 2012 13:11

 

Gammal bild på mej


Finns inte ett skit att göra när det regnar. För tillfället har jag förlorat min självdisciplin, men andra ord är min dygnsrytm lite uppfuckad :P Såå trött på mornarna men kan inte sova på kvällarna. Vi hörs!

Av Alexandra Hofman - 3 augusti 2012 19:57

Här är stan jag upplevde min ungdom i, här festade jag och mådde underbart. Här har jag haft alla mina lägenheter genom åren. Kanske ska skita i stockholm och skaffa en lägenhet här?:D



(Jag kommer inte fly stockholm, inte än iaf ;))

Videon ger så många minnen, detdär är vad man ser varje dag då man är ute och kör, och alla dessa vyer har man sett otaliga gånger då man suttit i en bil och druckit och chauffören har haft på hög musik. Aaw, lite nostalgi såhär på kvällen.

Av Alexandra Hofman - 3 augusti 2012 16:18

Är sååå trött idag, känns som baksmälla för att jag tog en par cigg igår.. löjligt jagveet.. :P
Har inte orkat nånting idag.

Hjälper ju inte att hundarna är här, då ser det alltid förjävligt ut med skräp över hela golvet när de biter sönder tidningar å sånt, but thats life.


Näe, denna helg ska jag chilla och vila upp mej :)

För på torsdag blir det big party igen :D

Några dagar efter det åker jag tillbaka till sverige, finally :)


 

Min knäppa valp

Av Alexandra Hofman - 3 augusti 2012 10:56

Igår var jag ute med gänget, vi höll till vid Vikinga och det var massor med folk som kom!

Vi gjorde allt och inget, mest inget haha. Rökte, talade.. sånt vanligt.

Jag var ute flera timmar, blev rätt kallt mot slutet.


När folket började dra hem så for jag Maija och Reidar med bilen till Shell.

Satt där en stund och sen när jag skjutsade hem dem så stannade vi där oxå en stund haha.

Jag kom hem rätt sent för att varit ute en nykter kväll.

Men det var kul iaf! :)


    


Av Alexandra Hofman - 2 augusti 2012 17:03

Här kommer lite bilder av min tjej :) Hon har redan börjat tappa tänder. Hon har oxå börjat gå till dörren och gnälla när hon behöver gå ut, ibland iaf :) Duktig vovve!


     


Nu ska jag ut med gänget, inte supa dock utan bara vara.

Av Alexandra Hofman - 2 augusti 2012 11:59

Blev ju ingen utgång igår så idag kunde jag äntligen gå till gymmet, känns som det var länge sen.

Snart blir det stockholm där jag kan satsa mer intensivt på dansen.

För att inte tappa så mycket vighet och balans gick jag på BodyBalance idag.

Man måste verkligen träna ofta och mycket... Går inte att supa och hålla på som jag gjort nu på min semester haha :P


But you only live once! :D

 


Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards