Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra Hofman - 25 augusti 2012 10:57

Extra långpromenad med jack nu på morgonen. Vi träffade en berner sennen blandning, en tjej som vi slog följe med på vägen. Jack måste tröttas ut för han å mimmi ska ju va ensamma hemma idag när jag och valpen åker på bloggträff!

Trolla däremot ska hållas lugn och spara på sin energi. Kommer bli mycket lek och kel för hennes del;)

Av Alexandra Hofman - 24 augusti 2012 11:13

Såhär ser SATS spårvagnshallarna ut. Finns en juicebar där oxå. Ganska stort och bra gym, 0,9km från t-banan vid östermalms torg.

Svettigt gympass, men härligt att få stretcha och bli rörligare igen! Rekommenderar verkligen HOT mojo. Nu ska jag handla lite mat på T-jarlen och sen åka hem till vovvarna:)

Av Alexandra Hofman - 24 augusti 2012 09:41

Är på östermalm, påväg till spårvagnshallarna för HOT mojo. Åh så härligt att vara uppe tidigt och gymma! Lite kallt här dock, men är ju höst så.

Av Alexandra Hofman - 23 augusti 2012 20:23

Under tiden Missa var här kom Carina med hunden Elliot. Jag ska jobba som dagmatte åt Elliot. Elliot fick träffa Jack och Trolla och det gick hur bra som helst. Vi ska ses igen på söndag och gå en promenad och diskutera detaljerna.

Fan denna vecka blev lyckad, imorgon fredag, sen är det lördag och träff med tjejerna i stan, sen söndag hundträff. Elliot är en svart pudel, lugn och snäll, 9 år gammal.

Av Alexandra Hofman - 23 augusti 2012 20:04

Har haft en skitkul dag! Åkte hemifrån kl11. Först var jag på zumba, där var stämningen än mer galen än den varit de senaste gångerna!

ALLA ville stå längst fram så det var riktigt jävla trångt. Alla bara skrek och applåderade efter varje låt, det var som att vara på dansgolvet på krogen. Dessutom hade de zumba-instruktörsutbildning innan vår klass som vi stod och tittade på, var en kille som prata engelska som var utbildare.


Efter gymmet messade jag med Missa, sen mötte jag upp henne och en kille från hennes klass på plattan. Sen åkte jag och Missa vidare, drog iväg och handla lite mat på stureplan, sen hem till mig. Hundarna var så glada över en ny kompis!


Vi har suttit och pratat, ätit lite kvarg, varit ut med alla hundar, gått en långpromenad i skogen med Jack, rökt (blev många cigg för mig idag, vilket är väldigt ovanligt haha). Hon åkte härifrån nu klockan 8. Vi har alltså varit med varandra flera timmar, tiden har gått så himla fort!


Synd att vi bor i helt olika delar av stan, annars kunde vi ses varje dag. Men nu är iaf motivationen på topp, vi ska bli smala!!


 

Hej

Av Alexandra Hofman - 23 augusti 2012 11:11

Har dålig fantasi vad gäller rubriker märker jag:p sitter iaf på bussen nu, ska iväg till stan på zumba. Fortfarande snuvig men vad gör det om man vill dansa! :)

Fyllt på mitt sl-kort, 490kr för en månad. Fast då är det ungdomspris, hehe. Blir ännu dyrare när man e vuxen.

Av Alexandra Hofman - 22 augusti 2012 19:56

Har inte hunnit köpa hem tillräckligt med nyttig och bra mat än, så fick ett ryck på kvällen och åt sånt jag inte borde äta.

Äh vad jobbigt, orkar inte. Imorgon åker jag och köper kvarg och sånt, kan inte fortsätta såhär.

Minus 1,2kg sen igår ändå, iofs bara dövikt som jag lagt på mig i finland...


Har läst igenom en gammal blogg från när jag var inne i min äs "påriktigt" senaste gången.

Haha, var nog inte sådär jättesmart på den tiden, men visst fan lyckades jag gå ner, även om jag gick upp allt sen.

Denna bloggen är inte särskilt sporrande med tanke på att jag inte kan skriva ut mina innersta tankar, så tror jag ska börja om med den gamla bloggen så ni som vet vad jag talar om kan läsa där, så har jag kvar denna blogg och typ uppdaterar om vanliga saker som hundar, gym, plugg och fester.


Ja, tänkte bara säga det iaf :P

Nu regnar det så kan inte gå ut med hundarna än. Ska sova i tid idag, gym imorgon! :D

Av Alexandra Hofman - 22 augusti 2012 16:13

Mitt internet började krångla så nu har jag bara telefonen igen. Mejlade supporten men har inte fått nått svar. Jobbigt.

Har städat hela lgh idag, otroligt att det kan bli så smutsigt på bara några dagar!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards