Alla inlägg under juli 2012

Av Alexandra Hofman - 1 juli 2012 18:45

Jack är min lilla söta hund! :)

Eller okej, han är inte särskilt liten.

Rättare sagt stor som en älg...

Men han är MIN lilla söta älg! :) <3


         

Av Alexandra Hofman - 1 juli 2012 17:33

Jag, Trolla och Mimmi gick ut i skogen till Mimmis koja, den som hon bodde i när hon hade rymt ni vet?

 


Hon visade inga reaktioner alls när vi kom dit, hon var som vanligt. Vet inte vad jag hade förväntat mig heller. 

Trolla börjar bli tung! Jag bar henne delar av vägen, för valpar ska ju inte gå egentligen. Båda hundarna hade jag såklart lösa, gillar inte koppel hehehe. 


Såg att det redan finns mogna blåbär i skogen, kanske man skulle plocka? :P Gott och nyttigt! Jag bjöd Trolla på blåbär, och hon åt det iaf :)


 

Av Alexandra Hofman - 1 juli 2012 16:30

Stannade kvar på gymmet sen och fortsatte träna en liten stund :) Sen drog jag mig hemåt, en sväng via lidl för att köpa deras kvarg-yoghurt oxå, den är så bra!

Har gjort bärkvarg på den idag. Nu funderar jag bara vad fan jag ska äta mer idag? Har liksom inte råd att köpa dyrt kött varje dag, dvs bra, nyttig mat... Så blir väl nåt enkelt som finns hemma. Här finns bara lågkaloriprodukter, eheheh (; 


 

Av Alexandra Hofman - 1 juli 2012 16:00

Idag steg jag upp som vanligt och gick skogsrundan med Jack. 

Sen var det dags för något nytt, Zumba med en tjej på medborgarplatsen. 
Har ju tidigare endast gått på torsdagszumban, men denna tjej var faktist duktig!
Hade ingen aning om vad som väntade när jag gick mot gymmet, för ibland är ju zumba riktigt urkasst

och ibland är det helt underbart. Detta var inte dåligt, nejnej, men det var väldigt snabba rörelser,

mycket latino och lite svår koreografi. Men jag gillade det, förutsatt att man lär sig rörelserna bättre nästa gång. 


Borde verkligen våga pröva på nåt nytt ibland :)

På Norbertos zumba, torsdagszumban alltså, så trängs alla tjejer och vill stå längst fram och det är massor med folk.

Den här gången var det helt ledigt längst fram, brabra, mer plats för mig då! 

Folk var inte lika peppade och det var inte likadan stämning. 

Ska testa lite fler zumba instruktörer nån gång. 


 

Av Alexandra Hofman - 1 juli 2012 15:22

Har haft fullt upp hela dagen, och nu ligger jag på otroliga minus 500 kalorier för idag, har tränat bort nästan 600kcal! :D Nu måste jag få i mig lite mat, uppdaterar mera sen. Hoppas det går bra för er oxå!<3


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards