Alla inlägg under juli 2012

Av Alexandra Hofman - 25 juli 2012 13:04

Sov länge idag, skippade frukost och lunch med tanke på middagen ikväll...

Sen ska jag ju ut på krog oxå, jag vet att jag egentligen borde fasta då.


Har även varit ut på joggingtur/walk med Jack ner till havet.

Det borde vara typ 4 km. :)


 

Kolla vad jag köpte här om dagen! Soo lexi-style! 15 euro på alko.

Av Alexandra Hofman - 24 juli 2012 23:49

Rubriken är fan motsatsen till vad jag är nu. Jag är bara varm, fet, äcklig.

Åh, önskar jag kunde vara duktig o ha disciplin på mig själv även här i finland.

Ligger i sängen med min nya dator och läser bloggar.


Imorgon blir det champagne-middag med familjen och några gäster, ja ni hör ju hur det låter.

Sen ska jag ut och röja på en riktig fest istället, dvs hullupullos dansgolv.


Jag har fortfarande ont i benen å kan inte jogga efter söndagen.

Nu ska jag återigen dansa och hoppa och skrika i timmar.

För det ger många minuskalorier.....


 

Av Alexandra Hofman - 24 juli 2012 16:54

Lugn förfest ute innan de andra kom :)


 

Här va partyt i full gång (haha) med ölspel!


 

En riktig fyllhund!


 

Random moment.


   

Love couple.


Romeo var ju oxå med haha, han var med mina hundar under tiden vi andra var på krog.

Detta var alltså i söndags, har ju vart dålig på uppdateringen.

Av Alexandra Hofman - 24 juli 2012 09:30

Har motivation att gå till gymmet nu. Måste verkligen komma i form. Men tänker satsa mer med dansen när jag kommer till sthlm, SATS klasserna räcker inte. Men finns så mycket kul jag vill gå, balett, poledancing, powerstrip.


Alla kurser kostar dock flera tusenlappar och är 1 gång i veckan i 8 veckor typ. Jag vet ju inte om jag orkar hålla mig i fucking sthlm i 8 veckor. Är en intensivkurs där just nu, där man tränar flera dagar i veckan i två veckor, det passar mig bättre. Men är ju i finland nu. Förhoppningsvis hittar jag väl nån sen. Jaja, nu ska jag iväg till gymmet!


 

Av Alexandra Hofman - 23 juli 2012 23:37

Jag har ont i alla muskler i hela kroppen. Visste inte vad det var först, men sen kom jag på, det känns som när man glömt att stretcha efter ett träningspass! Mina vader gör seriöst så ont att jag haltar.. nästan iaf!


Natu sa att jag hoppade upp och ner på stället jättelänge igår.. Uppe på scenen då vi dansade alltså. Fjortis style. Maybe that's the reason.


Ställde mig på vågen idag och fick en smärre chock. :( Hurfan ska man kunna leva ett roligt liv utan att bli fet.. Kommer fan aldrig lyckas bli smal. Maybe not so good att fasta varannan dag och supa på kvällen, sen varannan dag äta massa äcklig fetto-bakis-mat...


 

Av Alexandra Hofman - 23 juli 2012 15:53

Har precis vart och handlat lite, blev en ny dator, tyckte jag behövde det :D

Köpte oxå två hundmatspåsar, det var erbjudande så man fick två för 90euro!:) så nu har Jack mat för nästan två månader hehe.

Är lite bakis idag, men det är det värt! Tänker dra till pullo på onsdag igen!:)

Av Alexandra Hofman - 23 juli 2012 10:14

Nu uppdatterar jag från en telefon för jag har problem me tangenterna på min dator. Ska nog köpa en ny nåndag.

Iaf igår hade jag återigen en av de bästa kvällarna denhär sommarn! Men om jag har så kul här, varför flyttar jag inte tillbaka hit? Njä jag måste bo ensam i en stor stad för att kunna uppnå mina två mål just nu, dvs att bli SMAL och att bli RIK.

Men.jo, jag ligger i en säng hos daniel nu och natu och chrille är oxå här!! Sjukt som fan ju men de sover. Vi gick ut alla fyra med fredrika och kent igår men bara början av kvällen spenderades med dem. Jag å natu sjöng karaoke på krogen.

Sen.resten.av kvällen dansade jag i flera timmar. Både med gänget, ensam och med random folk. Så småningom hittade jag en kille som var världsbäst på att dansa för han sysslat med tävlingsdans förr. Då var ju min kväll gjord, att få dansa påriktigt med nån som kan! Men efter att vi dansat flera timmar for han hem (jag vet inte ens vad han heter...) så då gick jag runt ensam.


Stötte på mina kompisar som visade sig vara bra mycket mer i fyllan än mej. Hann inte göra så mycket för krogen stängde. Natus väska var borta så vi sökte den. Sen var natus kille borta så vi sökte han. Hittade inte väskan så det är anledningen till att de sover här, de har inte nycklarna till sin lgh.

Svamligt inlägg men jag har så jävla tråkigt då alla ska envisas med att sova länge.

Av Alexandra Hofman - 22 juli 2012 13:59

Hej!

Igår blev det sent, kollade på film rätt länge, en sedvanlig bakisdag.

Träffade även Natu och Chrille, de lämnar ju Vasa för gott nu.

Hundarna hämtade jag från mina föräldrar.

Idag har jag mått illa, troligen pga allt skit jag äter här, mår så mycket bättre när jag inte äter alla dessa onyttigheter.

Någon talade om utgång ikväll, vi får se hur det blir med den saken! :)

 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards