Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Alexandra Hofman - 1 mars 2012 17:47

Har gått i affärer hela dagen med Anders och Natu. Har ätit kinamat. Vet inte riktigt vad vi ska göra nu. Sitter i rummet och sådär. Så vi får se vad vi hittar på. Sorgligt att resan redan tar slut, imorgon har vi varit här i 7 nätter och det är dags att flyga hem. Inte så kul. Men förhoppningsvis kommer jag och Jack tillbaka hit nästa vecka. Har inte hittat nån chihuahua än tyvärr. Så får se hur Jack klarar sig först. Men troligtvis skulle han må bättre med en vän.

Av Alexandra Hofman - 1 mars 2012 11:00

BTW, vi hittade enMcDonalds som hade choklad-chili glassen igår. Men den var så stark, inte god ju :( Var ju lite synd. Den godaste glassen jag ätit på McDonalds är McFlurry Ballerina Kladdkaka tror jag den heter. Jättegod, synd att de inte har den längre.


   

Av Alexandra Hofman - 1 mars 2012 01:33

Hej bloggen! Latest news, I might be moving to Stockholm next week...!


Har varit hos mäklaren ikväll, det är alltså en man med eget företag som annonserat på blocket angående att han vill hyra ut ett rum. Vi hade mail- och telefonkontakt innan min sthlms-resa och nu har vi alltså träffats. Som det ser ut nu verkar allt bra, bara att fixa med det praktiska så kan jag flytta! Det var jättefin lägenhet med utsikt över Ringen i Skanstull, på andra våningen. 


Skulle vara ett rejält upplyft för min blogg, för nu när jag bloggat om mina och Natus sthlms-äventyr har läsarantalet ökat markant här. Ganska självklart, vem vill läsa om mina dagar i vasa "hund, plugg, gym osv".


Natu fixade rosa slingor i mitt hår idag med en hår-mascara-tester på åhlens. Fick komplimanger av ett par festande rockare nu på nattbussen hem om det :P Kanske man skulle köpa den, men man ser yngre ut med rosa slingor så vet inte riktigt när man skulle använda det. 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards