Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Alexandra Hofman - 18 mars 2012 22:59

Hej alla! Idag har jag gjort lite allt möjligt. Stureplan var härligt, hög musik! Hade man kunnat dansstegen hade det varit perfekt, men Streetdance är inte det allra enklaste och det var mycket snabba, svåra steg.


Hundparken kunde vi inte låta bli att gå till idag, även fast vi skulle vänta någon dag till. Men Jack blev glad av att få springa av sig med kompisar.


Imorse såg vi en kanin här nere i parken faktist. Eller hare heter det väl, men den var liten som en kanin. Hundägare jag talat med har klagat på att det springer så mycket harar här, men vi har bara sett en. Jag tror inte Jack fattar att han är en jakthund som egentligen är avlad för att jaga hare och räv. Han tittar bara på den och gnäller lite, som om han sett en katt eller hund.


Jag hoppas att ni inte bara läser inläggen jag publicerar på facebook, jag skriver ju även blogginlägg som jag inte publicerar där. Tycker det är lite tjatigt att lägga upp allt på facebook. :)


 

Av Alexandra Hofman - 18 mars 2012 13:23

Dit skall jag idag! 15 ska jag va där, men ska försöka gå redan kl 14, med tanke på tunnelbanan och sånt kan det nog ta en stund att komma fram. Har sovit länge idag. Eller steg upp och rastade Jack kl 9, men sov sen vidare. Nu har jag städat, blir en promenad med hunden nu och sen åker jag iväg! Ska troligen ut på stan senare ikväll. Vi hörs!



 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards