Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Alexandra Hofman - 13 mars 2012 20:04

Har varit ner i tunnelbanan med Jack igen, men han är väldigt rädd. Tog ett tag att få med honom ner för han strejkade och ville bara gå hem tillbaka. Han har varit allmänt rädd ute sen vi började med tunnelbane träning, ibland vill han inte ens gå ut! Men det går nog över.


Ikväll har jag bara tagit det lugnt, bokat lite klasser på sats.se och kollat på tv. Blir väl samma stil nu resten av kvällen. Har ju bokat spinning kl 11 imorgon, det är 55 min timme här. I finland är det ju oftast 30 eller 45 min.


 

Av Alexandra Hofman - 13 mars 2012 14:18

Har tränat idag. Blev medlem på SATS. Jättebra kundbetjäning, jag fick studentrabatt även fast jag inte hade något officiellt studentkort. Jag fick även en gym-väska, och så har jag en timme med Personlig Tränare till godo!


Ganska stort, luftigt gym, inte så jättemycket folk, jag var där ungefär mellan 10 och 11. Sen är det ju så himla bra att jag får träna på alla SATS i hela landet. Bara här i sthlm finns det ju hur många som helst, så här blir det svårt att tröttna!


Tjejernas omklädningsrum var rosa. Ganska najs. De hade oxå en bastu, men den var hur varm som helst.


Klasserna bokar man enklast via nätet. Så har bokat in mig på spinning imorgon. Idag körde jag lite kondition och även armmuskler, så befarar att jag får lida av träningsvärk imorgon.


Mötet igår med hundtjejen gick bra. Men Jack var jobbig och drog i kopplet, så idag tog jag i ordentligt för att få lite ordning på honom, konsekvent måste man vara.

Minns inte om jag skrev det men vi var ju ner i tunnelbanan igår oxå. Såg tre tåg åka förbi. Jack darrade, men sökte kontakt så det var bra. Blir förmodligen en runda ner dit igen nu.



Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards