Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Alexandra Hofman - 24 mars 2012 20:55

Hej!

Jag är nu i Södertälje med Patricia och Anders, samt hundarna då, Jack och Bella.

Jag och iisa dricker;P Vi skall till en krog som heter The Strip. 

Får hoppas de blir en kul lördag och fest! 

Iisa och jag upplever tonåren igen, nästan iaf ;)


Ha en kul kväll alla och festa lugnt!

Ciao!


 

Av Alexandra Hofman - 24 mars 2012 15:54

Hundvakten i västerhaninge fick förhinder, så hörde med henne här på söder men hon kunde inte heller ta hand om Jack inatt. :( Så nu blir det istället så att lilla Jack får följa med till Södertälje! Där kommer han få leka med en tollare och sova med henne under natten. Jag rastar honom innan jag går ut med iisa, så klarar han sig hela natten. Bra lösning på ett plötsligt problem hehe.


Ikväll kommer vi att se ISMEN, svensk hiphop som jag lyssnade på när jag var 16 och trodde att jag var cool. De har tex låtar som Alla gillar brudar och Beng som en snut. Hör inte på dem nuförtiden men ska man ut i södertälje kan man lika bra gå nånstans där det händer något. Ska fortsätta fixa mej nu så jag kan åka iväg nångång. Förhoppningsvis har iisa en dator jag kan blogga från ikväll, höhöhö .. :P

Av Alexandra Hofman - 24 mars 2012 12:28

Hellou! Hade ju inte bokat någon klass idag så tog mig till Telefonplans SATS istället och körde intervaller på löpbandet. Sånt har verkligen bra effekt, förväntar mig goda resultat på vågen sen, haha!


Nu ska jag in till stan och köpa nya skor, lilla Jack gnäller och vill göra något men det får han vänta med tills jag kommer hem, det är ju han som bitit på skorna jag köpte tills idag hehe ;P


Hörs ikväll!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards