Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Alexandra Hofman - 14 mars 2012 20:37

Tror jag ska anmäla mig till Vårruset, det är i slutet av maj här i sthlm. Är 5 km och det har jag orkat springa flera ggr så det blir nog inte några problem. Ska bli kul att träna inför det, dock får jag alltid skavsår när jag springer längre än en halvtimme på löpbanden vid gymmet. Imorgon har jag bokat in mig på Zumba, så ska bli kul att se hurudan zumba de erbjuder i sthlm.


Idag har jag varit in till stan. Gick i lite butiker, sen gick jag hem från t-centralen till Skanstull. Var inte så lång väg faktist. Ikväll ska jag äta frysta bär, och frukt. Ha det bra!


 

Av Alexandra Hofman - 14 mars 2012 13:58

Hej!

Har varit på spinning timme idag, cycling heter det här. Lite annorlunda än i finland. Var ovan med cykeln till att börja med. Men sen var det ganska kul. Dock känns det som att det är mer avancerat i finland, med spurter och backar och allt vad det heter. 55 minuter gick snabbt ändå.


Här är lite bilder jag tog i morse. Här blommar det redan, annat än hur ni har det i finland! ;)


     

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards