Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Alexandra Hofman - 3 mars 2012 19:03

Jag är så trött! Har sovit länge idag, sen varit till hundgården. Skulle kolla på de bigbrother avsnitt jag missat medan jag befann mig i stockholm, men orkade bara se ett innan jag somnade. Så får bli att se så många jag orkar nu på kvällen istället.


Skulle egentligen farit till gymmet idag men orkade inte alls. Har sån värk i kroppen också, jobbigt. Men har inte gått upp i vikt under sthlmsresan som tur är, även fast vi ätit ute varje dag. Nåja, man hinner nog banta innan sommarn. Imorgon ska jag till ut till familjen, på landet.

Av Alexandra Hofman - 3 mars 2012 01:14

Är nu i Vasa, allt ser så annorlunda ut här. Kanske för att man är van med vårkänslan och sånt, och nu kommer man upp till värsta lappland elr nått, snö över allt!


Idag har vi stigit upp tidigt, sen kom Andy till oss och vi checkade ut. Har sedan gått i affärer å sånt. Vi for ut till Kista Galleria. Det var ganska stor skillnad där mot resten av stan, det är ju i allmänhet det ut mot blåa linjen.


Vi har sen gått till Stureplan. Hade ju helt glömt att det lyxiga livet existerar, vi har ju mest hållit till vid fridhemsplan och södermalm de senaste resorna. Men shit vad härlig feelis vid stureplan, klockan var bara 7 på kvällen men det var hålligång med middagar, förfest med vin och tillställningar. Fast inte kände vi ju oss snygga, när vi gick med billiga Cubus-jackor och alla andra hade 5000kronors jackor :P


Sen har vi åkt buss ganska mycket, kollat runt stan och insett hur nära allt är egentligen. Man förstår ju inte det då man åker tunnelbana. Sen tar ju allt mer tid än beräknat i sthlm, så såklart var vi sena när vi skulle mot flyget sen. Andy ringde sin pappa som räddade oss och gav oss skjuts till Arlanda. Trevligt, trevligt.


Jag hade även planerat att åka och se på chihuahuavalpar idag. Men sen ringde uppfödaren och sa att sista tiken just blivit såld så då for vi inte dit alls. Men det är bara att leta vidare, så småningom hittar man nog en valp! :) Eller kanske man skulle sänka på kraven, och ta en vuxen istället. Svårt val. Men nu ska jag sova, chiao!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards