Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Alexandra Hofman - 21 mars 2012 16:23

 


Jag vill dansa, jag vill vara full, jag vill höra på bra musik, jag vill känna alkoholsmaken i munnen, jag vill ha roligt.

Jag vill inte ligga hemma och se på tv, jag vill inte vila, jag vill inte vara tråkig, jag vill inte ta det lugnt.

Av Alexandra Hofman - 21 mars 2012 15:36

Asså det är sommar här! Så härligt. Sol och jättevarmt. Behövdes verkligen efter de senaste dagarnas kyla. Man blir helt glad av luften ute, vill bara sätta sig i en park med vovven och dricka elr nått :P Fjortis-style.


Idag steg jag upp tidigt och uträttade lite ärenden och sånt. Var lite bakis förståss när jag vaknade, men det hör till. Gick ner till hamnen och satt i solen med Jack. Sen tog jag tuben till Hötorget där jag gick på DanceAerobic. Var lite seg pga träningsvärk och baksmälla, men i slutet kom jag igång ordentligt och lyckades nästan ignorera smärtan :P Det var kul.


Nu har jag nyss varit till hundparken och suttit på bänkarna där i solen med de andra som var där. Baksmällan är borta och Alexandrablondi is back! Med andra ord har jag fest-feelis, vilket högst troligen beror på vädret. Har ju hatat att supa under vintern i princip. :P Skulle va bra härligt att ha en egen liten etta med fest hela sommarn, som förr i tiden minns ni? Mina fester var bäst.


 
En gammal bild på en fjortisfest i den näst-sista lägenheten jag hade i vasa. Det var fullt med folk som blev fulla, spydde och hade allmänt roligt. Jag saknar att vara värdinna för mina urflippade fester, det var kul tider.

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards