Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Alexandra Hofman - 12 mars 2012 18:13

 


Efter att ha mejlat med en tjej på SATS ringde hon upp mig idag. Så jag ska dit imorgon för att bli medlem. Ska bli kul att komma igång med träningen! Jag köpte ju även ett par skor idag för att använda på gymmet.


Nu ska jag och Jack ut för att träffa Hanna, en tjej i min ålder som eventuellt ska vara hundvakt åt Jack de nätter då jag ska på krog, eller om jag ska någon annanstans. Får hoppas att Jack uppför sig, tyvärr har han ju börjat dra ordentligt i kopplet pga överstimuleringen på sistone, men det är nog en övergående fas.


Sen ska jag kolla tv och sova tidigt, är riktigt trött efter allt som jag gjort idag.

Av Alexandra Hofman - 12 mars 2012 18:06

Köpte ett par högklackade idag på skopunkten. 200 kr.

Sen hade jag inte tid att shoppa mera. Men har varit ute nu på kvällen oxå, det var jättevarmt, jag hade på mig mina högklackat, och en läderjacka som var öppen. Ändå var det jättevarmt nere i tunnelbanan främst. Det blåser, men det är ganska varm luft.


Anyway, nu köpte jag då fler skor. Jag behövde träningsskor, så jag gick till stadium, valde ut ett av de billigare paren, blev 299 kr.


Sen behövde jag ett par vanliga skor jag kan ha i hundparken, så jag gick till skopunkten och frågade om jag fick ta del av erbjudandet trots att jag inte köper skorna på samma gång. De har nämligen ett erbjudande att "köp två par skor, få andra paret till halva priset". Jag hade med kvittot från mitt tidigare inköp så det gick bra. Tog ett par för 200kr igen, men behövde bara betala 100 kr i och med rabatten.


Ganska najs dag alltså, köpt 3 par skor för 600 kronor sammanlagt!

Av Alexandra Hofman - 12 mars 2012 13:59

Idag har vi varmt väder här! Min höstjacka börjar bli för varm, får nog ta och använda min läderjacka istället. Har fyllt på mitt sl kort nu, så kanske borde jag ta med Jack ner till t-banan och testa gå igenom spärrarna. Dock börjar det bli för mycket av det goda för Jack. Massor av hundar hela tiden, kan bli stressande. Han måste lära sig att ta det lugnt. Det kommer väl. Ikväll ska vi troligen träffa en tjej som kommer att ställa upp som hundvakt när jag behöver det. Då kommer vi gå till hundparken. Sen måste vi ta paus från hundparken några dagar, annars blir Jacks överaktiverings-problem värre.

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards