Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Alexandra Hofman - 31 mars 2012 18:47

Själv tyckte jag att det gick bra, speciellt den verbala delen, men även kartor och diagram. Det som gick totalt åt skogen var XYZ-delen, men det är förståeligt då jag inte kan den alls xD Måste plugga den tills i höst istället. :)


 Såhär såg jag ut idag iaf

 


Har nu rättat mitt, Daniels och Natus prov efter att facit kommit ut på nätet. Det gick ju lite sådär ;P När jag använde förra årets normeringstabell så visar den att jag skulle fått 1,4 på den verbala delen och 0,9 på den kvantitativa delen. Så det skulle isåfall bli ca 1,2 sammanlagt i år oxå. Jag är nöjd om det blir det! :) Det är ju det nya provet, som jag aldrig skrivit förr så det hade kunnat gå hur som helst!


Är iaf happy, glad och nöjd med dagen! Det officiella resultatet kommer ut 2 maj, så då får man veta exakt. Oavsett så kommer jag att börja plugga redan nu inför nästa prov, för det är ju vad man skaffar sig för erfarenheter i vardagen som spelar in på resultatet! :)

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards