Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Alexandra Hofman - 9 mars 2012 18:23

Idag har jag påbörjat t-baneträning med Jack. Vi gick ner till spärrarna och stod där en stund. Jack tyckte nog det var lite läskigt, men om vi går dit varje dag så kan vi snart börja gå igenom spärrarna oxå.


Nu har vi nyss varit till hundparken där han fick springa med flera hundar. Han börjar vänja sig vid att se hundar  vart vi än går. Jag måste dock åka in till stan nåndag för att köpa skor. Att ha vita skor i hundparken är ingen bra ide.


Nu har han fått mat, denhär maten äter han:



  

Av Alexandra Hofman - 9 mars 2012 11:05

Somsagt har lagt in bilder från kameran nu först. Så här kommer två bilder av mig och Natu på Penkkis.

Detta internet, Telenor Stay Connected, är bra mycket bättre än Saunalahtis Mobiililajakaista. Ändå är har detta lägre hastighet. Men det går snabbare.



 

Kittycat



   

Russian nurse

Av Alexandra Hofman - 9 mars 2012 10:53

Sov lite längre idag, och oj så glad Jack blev när jag steg upp, han ville ut genast. Vi såg tre tjejer som jobbar på ett hunddagis här i kvarteret, de hade alla 6-7 hundar vardera i koppel! Coolt om man kunde göra det nån gång.


Har nu lagt in lite bilder i datorn från min kamera. Har typ inga bilder härifrån, utan bara från vasa.


  

Jack med sina vänner



 

Tripp Trapp Trull


 

Jack tittar ut på sthlms gator (och hundar)

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards