Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Alexandra Hofman - 17 mars 2012 18:02

Har varit ute på stan nyss, gått runt i 2 timmar... Götgatan, Drottninggatan, Stureplan. Kollade in vart lite olika SATS center ligger så jag ska kunna åka dit sen. Uteserveringarna är ju igång här. Gick förbi Grodan på stureplan där de som är något hänger. Där satt det chihuahuor med snygga kläder faktist, med sina mattar.


Är helt slut efter denna dag, muskelvärken i armarna har jag haft i flera dagar och nu börjar benen värka oxå. Ska nog ta ett bad ikväll. Jag har lägenheten helt för mig själv ikväll och inatt. Härligt med en femrummare, eller hur? Lägger in lite bilder här på innergården där jag brukar ha hunden lös.


Idag var jag ju på DanceStep. I början var det krångligt och svårt, men timmen gick otroligt snabbt då vi inte tog en enda vattenpaus. I slutet tyckte jag det var riktigt roligt även fast jag inte kunde stegen. Men det var väldigt svåra steg.


Nu ska jag bara vila, rasta hunden och ta ett bad somsagt. Ciao!


Dörren där man kommer ut från. Mitt fönster ser man på andra våningen närmast balkongen.

 


Såhär ser det ut då man kommer ut från dörren. Lägg märke till Jack oxå.

   

Av Alexandra Hofman - 17 mars 2012 16:45

Morgonpromenaden blev en spontan tunnelbane-träning. Vi gick ned och det var inte så mkt folk, så vi gick på ett tåg. Det gick bra, även fast han darrade som vanligt. Men han tyckte det var spännande också, inte bara hemskt! På tåget träffade han på en snäll tjej som klappade honom. Vi åkte bara en station, till Medborgarplatsen, där vi steg av och gick hem. Vi ska fortsätta åka ibland på förmiddagar. Dock blir det nog inget åka i rusningstrafik.


Duktige Jack har fått ett grisöra.

 

Av Alexandra Hofman - 17 mars 2012 10:15

 


Sats Medborgarplatsen är det enda gymmet jag tränat på hittills. Idag blir det DanceStep.

Har dock försökt boka in mig på Sats Stureplan. Fanns inte så många lediga klasser där, så det blev StreetDance imorgon. Måste nog åka en timme på förhand, kan bli redigt krångligt att hitta rätt i deras 4 våningars gym...

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards