Alla inlägg den 1 september 2012

Av Alexandra Hofman - 1 september 2012 18:20

StreetDancen var rolig, men svår. Det krävs nog en hel del övning för att känna sig bekväm. 

Men är väl så med alla danser egentligen. I början på zumban hade jag svårt att hänga med, nu går det som en dans och jag kan rörelserna utan och innan, nästan.


Street är lite svårare med mer avancerade steg. Inte kul förståss när man inte är så bra på något, men då är det bara att kämpa, öva i massor och aldrig ge upp. Så ska fortsätta så får vi hoppas det går bättre efter några gånger :)



 

Regnet fortsätter att ösa ner. :/ Så blir bara enstaka korta promenader. Blir väl översvämning snart :o 

Fast sån vinter som på bilden lär det inte bli i sthlm.

Av Alexandra Hofman - 1 september 2012 09:30

September fortsätter med augustis regn. Blir väl regn hela dagen idag med :/ Steg upp 8.00 eftersom jag ska på StreetDance klockan 11. Nu har jag varit ute med Jack i ösregnet, ca en halvtimme, och sen gick jag med Trolla kopplad och Mimmi lös en kort runda i kvarteret. Börjar gå lite bättre med hundträningen nu, igår var bara en dålig dag. :)


Nu har de precis fått mat men är busiga ändå. Jack och Trolla springer runt och jagar varann, och självklart envisas de med att skutta runt i min säng. De har ju blöta tassar sen vi var ute, men men, det är sånt man får ta :) Min jacka och alla kläder hänger på tork, man blir verkligen genomblöt då man går ute! Usch! Har ju inte precis några regnkläder eller regntäta skor heller. Ett paraply har jag iofs, tar med det när jag ska till gymmet.


 

Såhär söt är lilla Jack efter en regnpromenad! :)


Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards