Alla inlägg den 11 september 2012

Av Alexandra Hofman - 11 september 2012 18:53

Lite melankolisk stämning sådär. Mitt humör skiftar verkligen snabbt. Förhoppningsvis kommer den euforiska lyckan tillbaka när jag fått ordning på sömnen och tränat igen. Dvs på torsdag haha. Då ska jag även träffa Missa och det brukar alltig göra mig glad och inspirerad.

Just nu sitter jag på saltsjöbanan, påväg mot östervik för teorilektion i valpkursen. Trolla är inte med. Mimmi däremot mötte jag upp vid slussen! Det tillkom en del problem för de som hade henne och de hade inte möjlighet att ha henne längre. Däremot har de ju fått till många lyckade parningar så vi får hoppas på det bästa:) annars blir det såklart omparning på nästa löp.

Mimmi får hänga med mig på teorin, hon kommer nog sova mest.

Av Alexandra Hofman - 11 september 2012 12:09

Efter en lite större frukost än vanligt orkade jag mig ut på morgonpromenaden med Jack, vilken blev lite längre än vanligt som kompensation :) Tankade min mobil nyss så jag har gratis internet igen, så kunde ha musik i lurarna. Lyssnar nästan aldrig på musik annars faktist, dels för att jag har så trögt internet på datorn så det tar en timme att ladda för att en hel youtube-låt ska gå att höra på. :P Haha.


Så, bara att ta sig samman nu då och fortsätta livet, har inget gym idag, så får vila upp mig lite, har vart lite väl stressigt på sistone. 


JO FÖRESTEN, Mimmi och Leffe hade fått till minst 3 lyckade parningar idag, ojoj vad Mimmi kommer va trött när hon kommer hem :D Hon trivs ju där och det är huvudsaken :)


 

Fettobild på mej från i slutet av juni. Hatar att träningen måste göra mina ben så stora med muskler typ.

Av Alexandra Hofman - 11 september 2012 10:08

Då va mitt humör inte lika på topp längre då :@ Är trött och sliten idag, sömnbrist är en bantares värsta fiende så ni vet!!

Var tvungen att vänta lite med morgonpromenaden idag, orkar inte gå än. 


 


Men Mimmi har haft det bra iaf. Hon har tydligen sovit på kudden i sängen hos sin tillfälliga familj, och nu på morgonen så fick de till en lyckad parning! Härligt! Så snart blir det förhoppningsvis små mini-chihuahuor ^^


Hundarna här hemma väcker ju mig alltid runt 6-tiden, så får jag stiga upp och släppa ut valpen i hagen så hon får kissa. Då brukar alltid Mimmi stanna i sängen och mysa med mig. Idag fick Jack ta sig an den rollen haha ;D

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards