Alla inlägg den 4 september 2012

4.9

Av Alexandra Hofman - 4 september 2012 20:26

 

Jack sover alltid i sängen, så söt!

Men Mimmi är verkligen jobbig som springer och jagar allt och alla och inte lyssnar. Fast när jag går med henne och Jack bara, då är hon lugn, men när jag är ute med Trolla och henne, då skäller hon och jagar folk! Jobbigt!


Trolla kissar inne hela tiden. Inte bra! Men imorgon kväll börjar valpkursen, hoppas det inte regnar då!


Hinner inte med så mycket nuförtiden. Skolan går inte alls, dels pga att jag inte kan nån finska, så svårt att göra inlämningsuppgifter, och dels pga internet är så hiiimla långsamt så allt tar lång tid. Så mycket roligare att gå i skolan när man gick i klassen på vasa gymnasium. Nu är det så overkligt, man känner ju inte ens de i samma klass som en själv, och så får man ingen hjälp av lärarna.

Av Alexandra Hofman - 4 september 2012 15:55

Oj, blev en sen uppdatering idag. Men genast efter morgonpromenaderna så åkte jag iväg till Odenplan. 

Där var det StreetDance med en av de mer avancerade instruktörerna. Snabba steg verkligen, men mot slutet gick det riktigt bra!
Ska fortsätta gå på hans pass så jag får in street-stegen i huvudet haha, måste verkligen lära mig det, för är inte så bra på det än.


 


Här är ett tips på middag/lunch föresten! Helt vegetarisk är den, rätt stark. Jag värmde 200gram av den när jag kom hem, riktigt mättande! Finns verkligen massvis med alternativ till kött, som jag inte tänkt på förr! Jag har alltid hög andel protein i min kost nuförtiden.

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards