Alla inlägg den 13 september 2012

Av Alexandra Hofman - 13 september 2012 21:10

 


Har varit i stan idag med Mikaela. Vi gick hela vägen från t-centralen till Rålambshovsparken, sen gick vi runt typ hela parken och så satte vi oss på en bänk i solen och fikade Powerking Sugarfree och cigg. Undra hur det alltid kan va sommar i Rålis när det är så himla kallt på alla andra ställen..


 


Sen gick vi vidare till Fridhemsplan. Gick runt i affärer, var tex en väääldigt lång stund på daglivs och kollade olika matvaror, de har ett extra stort hälsoutbud där med mycket vegetarisk mat så det var kul. Handlade lite smått och sen skiljdes vi åt på tunnelbanan och jag åkte hem till mina stackars hundar som nog fått va ensamma lite väl länge idag :/



  

Av Alexandra Hofman - 13 september 2012 15:00

Ny svensk låt som är rätt bra!

Av Alexandra Hofman - 13 september 2012 11:26

Både Missa och jag är så himla svaga just idag av dieterna. Hon börjar bli sjuk, så vi bestämde i samråd att ta det i nästa vecka istället så vi orkar med långpromenad.


Själv pallade jag verkligen inte. Steg ju upp tidigt, åt ordentligt, men orken fanns inte att ta mig till bussen i tid. Så jag skippade gym passen. :s Men bättre att försöka orka mer istället. Imorgon har jag bodybalance som jag förhoppningsvis orkar gå på :)


Jag behöver ändå få lite socialt samspel idag eller vad man ska säga, så bestämde med Mikaela att vi ska ses i stan på cigg och promenad lite senare. :) Måste sysselsätta mig...


  

Av Alexandra Hofman - 13 september 2012 08:48

Oh så himla kallt det var idag då!

Fick lite sömn inatt iaf, även fast det var väckning klockan 7.

Just nu sitter jag och velar över om jag ska orka med dubbelpasset på gymmet idag.

Har värk i benen fast jag inte tränat på flera dagar, och känner mig rätt svag.

Käkar därför åter igen en lite större frukost haha.


Efter gymmet ska jag iaf möta upp Missa och hennes hund Albin, och så kommer de till mig.

Albin är som Jack, vild och galen, drar i kopplet och svår att få att lyda haha.

Det är ofta så med stora unga hanar.

Aija, vi ska röka och gå långpromenad, åh så vackert<3


 

Hahaha ;D

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards