Alla inlägg den 21 september 2012

Av Alexandra Hofman - 21 september 2012 21:07

Har packat ner det mesta, extra tjocktröja, alkohol, ombyteskläder, handduk... Vad mer ska man packa ner liksom?

Vi kommer bo i en stuga ute i skogen, Missas sommarstuga. Vi ska vandra långa skogsvandringar, prata, umgås, och på kvällen blir det partey. Söndag blir det massa vatten haha, kanske lite bakis om vi har otur, och fler skogsvandringar innan vi åker hem på sena eftermiddagen.


Jaja, får uppdatera mer imorgon, måste få lite sömn nu :)


 

Av Alexandra Hofman - 21 september 2012 17:02

Jag har aldrig handlat på systemet förut, fyllde ju 20 i juni men har inte behövt nån alkohol förräns nu.

Idag gick jag dit efter gymmet. Härligt med mera motion, gymmet är ju vid spårvagnshallarna så var nog 2 km till det systembolag jag gick till.


 

Här är allt jag köpte!:D Peach Melban är till mig, hoppas den smakar gott! :D Den såg så god ut hehe. Så vi ska ha lite festligheter ute i stugan imorgon, röka och dricka och ha kul! :) Vi är hela 12 tjejer och 4 hundar som ska dit, haha :D Stugan ligger mitt ute i skogen i Norrtälje, så jag kan ha alla hundar lösa (utom Jack ev, måste kolla:)) Förutom mina tre hundar kommer Eiras mopsvalp med! :)



 

Dessa små flaskor var ju ursöta! :D 50cl per flaska och hela förpackningen gick på 115kr :) Jag och Missa ska ha varsin sånhär förpackning :)

Av Alexandra Hofman - 21 september 2012 16:50

Härlig dag för HOT Mojo, inte sant! :D Börjar verkligen gilla detta nya program de har nu. Det heter Release your hero. Det känns rätt mycket i skulderbladen efteråt, och det är mycket sidostretch och sånt.


Återigen var jag på passet klockan 12, som den norska tjejen håller. Jag gillar henne, och så får man lära sig lite norska samtidigt :) Aaaw, älskar verkligen SATS, så mycket bättre än gymmet i vasa.

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards