Alla inlägg den 3 september 2012

Av Alexandra Hofman - 3 september 2012 20:08

Idag var jag ute här på uteplatsen med hundarna. Mycket att ordna och fixa där.

Buskarna tex växer sig vääldigt stora, så de har jag klippt lite på så det inte ska bli helt igenväxt här.


Sen har jag ju ingen egen gräsklippare, så att hålla gräset kort får jag göra för hand. 

Är ju ingen stor yta egentligen, så det går bra. Bara att Trolla attackerar mina händer när jag river bort grästuvor från marken, ajj!



Allt som allt blev det en stor tung plastpåse med kvistar och gräs att slänga, och då lämnade jag en hel del gräs kvar där oxå.

Rätt kul att fixa och hålla på ändå. :) Annars har jag städat, vart på en kort joggingtur med Jack, samt gjort protein-glass. Nu ska jag läsa bloggar och så, godnatt! :)


 

Asså kolla hennes hår på öronen, det blir så lockigt i regnet! :P

Av Alexandra Hofman - 3 september 2012 16:20

Tog en sovmorgon idag och åkte in till stan vid 11-12. 


Åkte direkt till Mariatorget, där ett företag som heter MobiDrive finns. De byter display för 500kronor. Man kan även ändra färg på sin iphone där för en inte så dyr slant. :)


Servicen var sådär, han vid disken bara bad mig stänga av min iphone och lämna den där i 1 och en halv timme. Trodde det skulle gå snabbare. Nåja, jag gick iväg utan telefon och gick runt på stan, gick i butiker vid götgatan och handlade mat och sånt. Kändes som att va en turist i stan igen, länge sen jag haft tid att bara driva runt i stan utan några planer. Min tid som turist i staden kan ni läsa om under kategorin "Våra stockholmsresor" här på bloggen! ;)


När det gått lite mer än 1½ timme gick jag tillbaka. Han kollade om det var klart, men det var det inte, så sa han att kom tillbaks om 10 min så är det klart. Så jag gick till ica och köpte blåbär, sen tillbaks och hämtade iphonen, som ny! :)


Nu är jag hemma med mina gosiga hundar. Nästa dag jag har en ledig dag såhär så tror jag att jag ska ta med mig Jack till stan. Han kan behöva lite extra träning.


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards