Alla inlägg den 19 september 2012

Av Alexandra Hofman - 19 september 2012 16:12

Nu blir det snart valpkurs. Denna dag har varit så himla tråkig! Finns inget att göra här ute på Lidingö, hoppas jag hittar en lägenhet inne i stan snart.


Boooring week i allmänhet. Imorgon har jag fullt upp dock! Första zumba på SATS medis, sen en halvtimme efter att zumban är slut så börjar baletten i Medborgarhuset. Så jag får gå dit direkt är zumban slutar! Men som tur är man ju varm i kroppen och färdigt uppvärmd då! Sen efter det ska jag troligtvis träffa Missa.


Fredag är det HOT Mojo och sen chill dag med dogsen, för på lördag morgon bär det iväg till Norrtälje! Eiras mamma ska skjutsa mej och Eira och våra hundar, resten av gänget tar buss dit. Åååh har ångest över vad jag ska packa med, det får liksom inte bli för tungt att bära på.


     

Såhär aktiverar man en hund, godissök uppe på träd så hunden får hoppa upp med tassarna och söka!

Av Alexandra Hofman - 19 september 2012 11:27

Vad göra idag? Jag har inga planer förutom valpkursen på kvällen. Har gjort alla morgonsysslor, dvs stiga upp, gå på minst en halvtimmes promenad med Jack, rasta småhundarna lite kort sådär, mata hundarna och slutligen göra frukost till mig själv!


Så nu har jag hela dagen framför datorn om jag inte hittar på nåt annat som tex att åka in till stan.

Fast kanske borde packa inför helgen, elr iaf fundera över vad jag ska ta med.. :P


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards