Alla inlägg den 28 september 2012

Av Alexandra Hofman - 28 september 2012 21:33

Det är lite tyst här, går i bostadstankar... :P

Pluggar på om det och funderar hur jag gör den bästa investeringen av mina pengar.

Kortsiktigt är det ju att köpa in sig på hyresmarknaden som lockar.


Idag träffade jag en stureplanskille som bodde i skrapan, den stora på medis ni vet.

Vi tränar på samma gym, jag tränar ju fortfarande mest vid medis av nån anledning.

Började ju där när jag flyttade hit och det är ett av mina favortigym.


Bantningen går inte så bra nu, tankarna snurrar om lägenheten och jag försöker huvudsakligen hålla mig stilla på samma vikt utan att gå upp, usch för att gå upp över 52 lix. Så får satsa på att gå ner ordentligt sen senare när bostadsgrejerna är fixade istället, måste nå mitt mål innan nyår iaf!


   

Av Alexandra Hofman - 28 september 2012 10:45

         

Det blir alltid så bra bilder på hösten, snyggt med alla färgade löv :)

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards