Alla inlägg den 27 september 2012

Av Alexandra Hofman - 27 september 2012 19:37

Tiden har sprungit iväg och jag har inte hunnit blogga!

Älskade zumban idag, hade mkt mer energi idag!

Sen baletten. Den är rätt svår, att klara stegen och sen att lära sig franskan.

Alla steg är ju på franska. Läraren är nog mer en dansare själv, tror inte hon har så mkt pedagogisk erfarenhet.


Efter det gick jag in på biblioteket och lånade lite böcker, kulkul!

Jag har sthlms stads bibliotekskort, som man kan låna böcker på i alla sthlms bibliotek!

Jäkligt svårt att hitta i dessa svenska bibliotek dock.


Skippade visningen, har fått ett bättre erbjudande förhoppningsvis,

Om inte annat så var den för dyr för ett sånt dåligt läge.


 

Lingon är gott!

Av Alexandra Hofman - 27 september 2012 10:15

 


Tidigt imorse hade vi finbesök ute i hundgården. Utanför fönstret satt en grannkatt och tittade in :) Det var Jack som såg henne när jag släppte ut honom för att kissa, duktig han var som inte jagade bort henne!



    


Trolla skällde och morrade!

Och hoppade upp med tassarna på skrivbordet för att kunna se bättre.

"Vad gör du i mitt revir? Bäst för dig att du går bort (innan du klöser mig)"



   


Mimmi skällde även hon, hon och min chihuahua Trophy hemma på landet har ju en gemensam hobby att jaga bort katter från gården.



 


JACK: "Vad är det för ett himla liv, jag är morgontrött, låt mig sova!"

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards