Alla inlägg den 29 september 2012

Av Alexandra Hofman - 29 september 2012 15:52

Idag är det lidingöloppet och tunnelbanan är fylld med joggingklädda människor! Från ropsten går extrainsatta busser och köerna i stan är längre än vanligt.

De springer just på min och jacks morgonrunda, så idag tog vi en helt ny runda som var mycket längre. Morgonpromenaden blev en timme lång, ska börja gå den rundan alltid när jag planerar lämna hundarna ensam om dagarna.

Av Alexandra Hofman - 29 september 2012 15:48

Felicia från falun var i stan och anordnade bloggträff! Så klockan 11 samlades vi vid plattan och gick sen vidare till ett coffee house där vi alla 12 satte oss vid ett bord. Vi talade om det vanliga: mat, träning, kalorier, psykvården, mediciner, knark, diagnoser,, jaa vardagen helt enkelt:)

Felicia å hennes kille drog vidare vid tre och då var vi bara 5 tjejer kvar. Jag lämnade dem efter ett tag och nu är jag påväg hem.

Peppande att träffa likasinnade nu som då, synd att det ska va så kallt ute.

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards