Alla inlägg den 9 september 2012

Av Alexandra Hofman - 9 september 2012 21:35

Hej!

Idag har jag varit in till stan, träffade Erik för en fika, vandrade runt i gamla stan oxå så fick lite motion även fast jag inte gymmade idag, haha :D


Jag har en fullspäckad vecka nu!

Måndag: zumba

Tisdag: Valpkurs teori

Onsdag: Valpkurs

Torsdag: ev träffa Missa, + GRIT & zumba

Fredag: BodyBalance + Eventuellt partyyyy + föra Mimmi till Fruängen där hennes pojkvän väntar ;)

Lördag: Aktiveringskurs med Jack i Nacka

Söndag: DanceAerobic med Cecilia Ehrling från Let's Dance!


Livet i sthlm börjar kännas bra mycket bättre nu när jag fått hjälp med hundträningen! Samt så är jag tillbaks på min lowest weight ever, som jag hade innan jag drog till finland nyligen så det känns självklart väldigt roligt!


Enda som suger är dendär jävla skolan som jag inte orkar med nu! Gillar mitt liv som det är nu och orkar egentligen inte plugga mer, men ska såklart ta tag i det när motivationen återkommer. Är ju egentligen en riktig plugghäst haha! ;D


   

Av Alexandra Hofman - 9 september 2012 12:01

Idag har jag ingen tid att passa, så passade på att träna under morgonpromenaden med Jack. Det tar ju lite längre tid om man tränar koppelträning för man måste stanna hela tiden.


När jag kom hem gick jag ut med Trolla och Mimmi. Grannarna var ute med sina hundar, det var Westie-valpen Teddy, den stora pälsiga Gael och en liten hund som hette Chicko. Trolla lekte och var riktigt busig med dem. Mimmi var lite försiktig och rädd som vanligt.


Jaja, det var vår morgon :D Rätt varmt idag jämfört med senaste dagarna!


  

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards