Alla inlägg den 18 september 2012

Av Alexandra Hofman - 18 september 2012 19:25

Glömde säga det tidigare idag, men det blev ingen träning.. Instruktören var sjuk och dessutom regnade det ju så kanske lika bra ?! :)


Imorgon är det valpkurs iaf. Känns som att jag har massa att göra varje dag, och det har jag ju,

men samtidigt flyter vardagen ihop och det blir liksom bara... Vardag!

Nu ska jag bara chilla framför datorn med lightsaft hela kvällen, as usual!

Brukar läsa massa bloggar och sånt, och sen försöka komma i säng tidigt.

Igår lyckades jag slita mig från datorn klockan 10, inte illa :)


   

Av Alexandra Hofman - 18 september 2012 17:47

Enda sen jag var 15 har jag blandat min sprit med grön saft nu som då :D

Det har blivit som ett varumärke för mig, alla förknippar Lexi med grönsaft o sprit! :D

I sverige finns inte denna grön Mehukatti.

Men det finns en hel massa annan saft.

Kanske denna är den nya ersättaren?;)


 

Av Alexandra Hofman - 18 september 2012 15:18

Kom hem precis när det började spöregna. Har varit på Odenplan och irrat runt haha.

Streetdance var jättekul, nu när man börjar kunna stegen litegrann.


Efter det gick jag till lite olika butiker men hittade inte det jag sökte så var tvungen att åka via ica på t-centralen där det alltid finns!


Men innan det gick jag in på stadsbiblioteket på Odenplan. Fixade ett bibliotekskort, så nu kan jag låna böcker! :)

Har en anteckning i telefonen på massa böcker jag vill låna, kollade lite snabbt idag men hittade inte alls de jag sökte!
Det var så himla stort och svårt att hitta rätt hylla. Så får gå dit nån annan dag istället.


   


Detta är det biblioteket jag var på, detta är den stora aulan, sen finns det fler rum och avdelningar.

Av Alexandra Hofman - 18 september 2012 10:32

Nu ska jag iväg till Odenplan för att köra StreetDance. Det blir kul förhoppningsvis! :)

Sen måste jag handla mera kvarg och sånt, den tar slut lite väl fort tycker jag.


Klockan 16 har jag privatträning med Jack, det var tal om att vi skulle åka till hundön på Värmdö eller var den nu ligger.

Har aldrig varit dit förr men det är ett stort grönområde där man kan släppa hundar lösa.

Uppdaterar mer sen! :)


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards