Direktlänk till inlägg 12 september 2012

Gotta stop feeling sorry for urself!

Av Alexandra Hofman - 12 september 2012 12:32

Har haft en kronisk mobbare efter mej ett bra tag, de som träffat mej vet precis vem jag menar, då denne sårat mig otaliga gånger. 

Iaf, igår spårade det ur totalt och jag är glad att jag hade Missa, E, Mikaela, och de andra tjejerna som läser min skyddade blogg då.

De övertygade mig om att det mobbaren sa inte var sant, att orden endast är till för att krossa och få mig att må dåligt.

Jag är så glad att jag hittat riktiga vänner här i sthlm som är som mej. Vi är inte på nåt vis normala haha, vi ska tillåmed på fat boot camp i en stuga i skogen nästa helg, fast alla är så fina och smala!<3


Iaf, jag lever mitt liv som jag vill, är bara ung en gång i livet, och vill jag leva lyxigt, slösa pengar, ha massa hundar och vara singel så tänker jag göra det oxå! Det är det som är så bra med sthlm, här kan alla vara sig själv, och det finns utrymme för alla sorters människor.


I love my life right now och det är det enda som betyder nåt!<3

 


Kan inte ladda upp denhär bilden för många gånger, måste lära mig att göra så oxå och inte falla för alla fällor!

 
 
Ingen bild

tthalija.bloggplatsen.se

12 september 2012 13:26

Jag vet inte vad du drar för bullshit om mig för folk men allt finns på svart och vitt. Klart ingen vet vad du egentligen håller på med och mobbning är fan helt fel uttryck. Och jag har inte sårat utan sagt sanningen åt dig om det beteende du har. Nåja, folk vet hur det egentligen är från min sida... då de följt med ett bra tag. Jag vill ej heller gräla som du själv sa igår men nu får du mig att utstå som ett jävla monster. Tänker inte skriva ett liknande inlägg om dig för det hjälper inget.

Alexandra Hofman

12 september 2012 14:05

Alla vet vem jag är och hur jag lever mitt liv, därför jag har en SKYDDAD blogg förutom denna tråkiga där jag inte kan skriva ut nåt.

Att du inte skulle va en mobbare är bara lögn. Sånt du sagt är värre än alla haters på jorden skulle kunna säga på en och samma dag. Psykisk misshandel, nedbrytning. Sure om du säger sanningen, men klanka inte ner på det då. Jag accepterar ju att du lever ditt liv som du gör, att du blivit moraltant å har kille. Men jag vill va singel och leva roligt så som du och jag gjorde förr, låt mej få göra det ensam och blanda dig inte i för att försöka få mej att må dåligt. Jag kommer fortsätta oavsett du vill eller inte, det blir bara gräl hela tiden när du fortsätter ge mej elaka kommentarer om mitt utseende och mina hundar.

 
Ingen bild

Patricia

12 september 2012 13:58

Räcker det snart inte Natu ? Kan du inte förstå att vi inte vill ha något att göra med dig längre ? Vi vill att du ska gå vidare med ditt liv och låta oss vara ifred. Det är det enda vi vill. Hoppas du accepterar detta. //Patricia Hellman

 
Ingen bild

tthalija.bloggplatsen.se

12 september 2012 15:22

Hahah isa jag bröt av kontakten med DIG så gud så jag stör sig. Så förstår verkligen inte vad du menar med att jag ska låta dig vara?! Usch, vill ej se ditt namn någonstans eller höra om dig så jävla falsk som du är. Så förstår inte varför du kommenterar åt mig då jag längre inte känner dig... Så sluta säga något åt mig. Vill inte ha något med dig att göra!


Och Alexandra jag förstår du är arg. Men du har inte heller vart så jävla snäll mot mig och det talade vi om igår! Men endå skall du skriva ut massa skit om mig. Då du tyckte jag var så idiot som öppet skrev om dig. Jag skulle kunna print screena allt du skrivit men gör ej det för det vore verkliiiigen illa om folk såg. Som du sa, vi sluter fred så onödigt med massa tjats i efterhand.

 
Ingen bild

Patricia

12 september 2012 15:34

Du Natu. Jag tycker du har vart så mycket värre mot oss en vad vi har varigt mot dig. Och det där med att du bröt kontakten med mig var ju bara dör att du inte pallade trycket. Men jag saknar ju dig inte direkt eftersom att JAG har gått vidare. Gör detsamma slipper du bli störd på oss. :)

 
Ingen bild

tthalija.bloggplatsen.se

12 september 2012 15:38

Jag har inte gjort dig ett skit, utan du som kommenterat min blogg anonymt med massa skit. Det finns något som heter spåra ip din jävla idiot. Och varför skall man orka lyssna på något skit som kommer från dig, har bättre saker att göra. Om du skulle ha gått vidare skulle du inte vart här och kommenterat mot mig :) Så ha det bra, ciaaaaao

 
Ingen bild

tthalija.bloggplatsen.se

12 september 2012 15:55

Och det stavas INTE en eller varigt...

När skall du lära dig? Är ju över 20 redan...

 
Ingen bild

Patricia

12 september 2012 16:00

Märker att du inte alls har mognat till dig ennu efter alla dessa år. Kan inte ens skriva/bete dig rationellt mot andra. Hittar på öknamn osv. Spädes btw. Med sen länken jag skickade på sin blogg ville jag ju bara vara ärlig precis som du :)

 
Ingen bild

Patricia

12 september 2012 16:01

Sådära*

 
Ingen bild

Patricia

12 september 2012 16:02

Ursäkta mig så mycket för mina stavningar. Sitter på min iPhone :)

 
Ingen bild

tthalija.bloggplatsen.se

12 september 2012 16:30

Haha du har aldrig kunnat stava... Men aja, tyck vad du vill om mig. Det du tycker är din åsikt och alla har vi våra egna.

Alexandra Hofman

12 september 2012 16:42

Ja natu jag blev arg och jag har mejlat dej på din hemliga facebook, men ta det imorgon, fa å festa nu! Jag sa vi sku sluta gräla men de går int riktigt då vi ändå har kontakt.

 
Ingen bild

Patricia

12 september 2012 17:10

Och skulle det spela någon roll hur jag skriver bara innebörden kommer fram ?

 
Ingen bild

tthalija.bloggplatsen.se

14 september 2012 16:07

Aa för din innebörd är jävligt onödig och jag skiter fullständigt i vad du har att komma med till mig, för det är bara skitsnack :) Hoppas du förstår.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av Alexandra Hofman - 4 november 2013 15:41

Om någon fortfarande kikar in här så påminner jag er om min nya blogg, http://www.alexandrablondi.blogg.se :) :) :) ...

.

Av Alexandra Hofman - 11 februari 2013 13:25


Jag tror minsann att jag skaffat mig en ny blogg jag trivs med! :) Check it out!http://alexandrablondi.blogg.se/     ...

Av Alexandra Hofman - 9 februari 2013 18:42


Jag funderar på att byta till blogg.se. Dvs skapa en ny blogg där, och sluta blogga här. Jag gillar blogg.se     A picture that says it all. Leva eller dö, det är frågan, med andra ord, som det är nu eller perfekt? ...

Av Alexandra Hofman - 8 februari 2013 09:45


Igår var jag på möte i skolan, och kanske det finns en ljusglimt där långt fram i tunneln! :P   Jag har en hel del kul att se fram emot nu. Imitation White närmar sig med stormsteg. Det blir min första utgång på 1,5 månad, so let's make it count!...

Av Alexandra Hofman - 7 februari 2013 13:28

Här kommer en historia hämtad ur verkligheten. Texten är hämtad från: http://debatt.svt.se/2013/01/23/med-korkort-for-kottatare-far-vi-respekt-for-djuren-som-slaktas/         Jag gick sakta mot den lilla flocken på min och Toves gård, gård...

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards