Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 1 maj 2012 20:44

Vi var till brasan igår faktist, men gick inte att gå ända fram för Jack hörde smällare och fick panik. Så då gick vi hem. Eller, Jack slet och drog och hade bråttom hem, jag försökte bromsa honom så gott det gick. Men det var iaf massor med folk igår. Idag var vi ner dit också, hela brasan hade brunnit upp. Så idag har vi inte gjort så mycket annat än varit ute och gått och lärt känna den delen av ön som vi bor på. Jack har skaffat en tidig morgonvana och börjar gnälla runt 8 varje morgon. Hans beteenden har försämrats sen vi flyttade hit, beror väl på att det varit svårt att vara konsekvent vid flytten. Så han har dragit i kopplet och gnällt och inte velat äta. Men så var det i början då vi flyttade till Södermalm också, men efter två veckor drog han inte alls i kopplet mera, så det är en vanesak typ :)




 

Av Alexandra Hofman - 1 maj 2012 15:01


















Allrummet som vi har tillgång till också.

     

My room




     

Matsal

Av Alexandra Hofman - 1 maj 2012 13:23

Idag har jag varit in till stan. Där var det massa demonstrationer och folk. Inte som i vasa där det mest är ballonger and stuff.


Väl hemma har jag och Jack varit ute i solen och +16 grader. Vi har träffat lite nya kompisar, grannar med hund. Så Jack har lekt med dem. Fick tips om en hundgård här på Lidingö, måste bara lyckas hitta dit :P 


BTW, kolla in på min blogg senare idag, ska ladda upp bilder på lägenheten jag bor i!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards