Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 3 maj 2012 21:21

Skulle ut i kylan på en sen jogging/kiss-runda med vovven, men se det ville han inte! Han brukar ju vara rädd vissa kvällar, mest för fylle-gäng och smällare då. Han inbillade sig väl att ikväll var just en sån kväll när sånt händer

 
Vem kan tro att denna vovve ska vara rädd för att gå ut sent på kvällen??


Nåja, nu ska jag kolla tv då somsagt, sen blir det sänggång så fort som möjligt. Anar att stora vovven kommer väcka mig tidigt för att gå ut imorgon.. Efter det blir det somsagt utgång med denna brud...

Suddig fyllebild från senast vi var ut, i Södertälje.

 

Av Alexandra Hofman - 3 maj 2012 20:54

Har haft så kul idag så jag glömt att kolla bigbrother på bigbrother.se som jag brukar kolla typ varje dag.

Har verkligen kommit in i livet här i stan. Lärt mig vägarna bättre, kan bussturerna riktigt bra osv. Jack och jag är ute och vandrar ganska ofta. 

 

Jaja, och bantningen går bra? Eller?

Tjaa, den går inte dåligt om man säger så. Jag har gått tillbaka till min sthlms-vikt, dvs det jag vägde innan jag lämnade stan. I finland gick man ju upp ett par tre kilo för där åt jag onyttigt hela tiden haha :P Så nu är det bara att fortsätta rasta hunden, gymma och äta nyttigt.


Skolan då?

Skolan går väl sisådär. Har påbörjat kursen och gjort typ första uppgifterna på papper. Min ursäkt för att ha varit så lat är ju att jag inte haft nät på MIN EGEN dator. Så därav har det blivit lite slött. Kursen är alltså Biologi, och det är ett ämne jag både vill och måste kunna mycket bra inför min framtida karriär, så det ska det bli en bättring på. Jag brukar faktist ligga ute i solstolen och plugga med Jack i koppel. Shööne.

Av Alexandra Hofman - 3 maj 2012 17:28

Det ringde en man idag som ville vara hundvakt, jag hade svarat på hans annons på blocket typ. Han har själv haft Hamiltonstövare, och tidigare varit hundvakt till just en Finnstövare, så det lät lovande! :)


Idag på promenaden såg vi en svart katt, Jack hoppade ju å blev ivrig, så katten klättrade upp i ett träd! Tror inte han skrämt upp nån katt i ett träd förr. Men som tur var kom den ner av sig själv lite senare.


  

Av Alexandra Hofman - 3 maj 2012 16:04

 

Idag var jag ju till Skanstull till min gamla lägenhet för att hämta mina grejer.

Såg verkligen dåligt ut där, stället hade förfallit då inte jag fanns där för städningen mera haha :P

Så nu har jag äntligen kunnat tanka mitt mobila bredband, eftersom mitt telenor-nummer fanns där.

Så äntligen egen dator där det är enklare att ladda in bilderna i datorn.


Jag passade på att gymma på SATS Medborgarplatsen då jag var där,

är ju torsdag idag så Zumba-timmen jag brukar gå på hölls klockan 12.

Kul att komma igång med gymträningen igen, hittills har jag ju bara joggat utomhus

med hunden sen jag kom tillbaka till sverige.

Av Alexandra Hofman - 3 maj 2012 09:35

Nu har jag vart ute på morgonpromenad med hunden så han är redigt trött. Nästa buss hoppar jag på, ska till Skanstull till min gamla lägenhet. Sen eventuellt gymmet om jag hinner? :P Jack är ensam hemma nämligen, stackarn. Men han ska nog klara sig några timmar. Har inga större planer för senare idag, det får bli spontant!


Det är ju varmt väder och så, undra varför de lovat snöblandat regn tills imorgon?? Jusst ja, måste hinna skaffa hundvakt tills imorgon oxå, samt beställa hem Jacks hundmat.. Mycket som inte får glömmas bort :)


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards