Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 14 maj 2012 22:08

Ligger i sängen och skriver en sista blogguppdatering. Nu är det exakt en vecka sen Mimmi försvann och nu måste vi utöka sökandet, men hur?! Djurkommunikatör nästa I think.


Jack ligger redan och sover i sängen. Så kul att ha en dubbelsäng nu så hunden kan sova tillsammans med mej! Han har egen kudde oxå.


Jag känner mig frisk nu efter ipren och ett varmt bad. Men har ju fortfarande bokat mig för gymmet imorgon, vetefan hur jag ska göra... Måste väl försöka åka iaf, stiga upp tidigt å rasta vovven å sen dra iväg. Har ju en del å göra sen, men får se vad man hinner. Det är en stressig stad detta, fan! :D


Ojoj detta poserande denna hund alltid bidrar med.. x)  

Av Alexandra Hofman - 14 maj 2012 14:45








 


Kolla, bara 25 kcal i en sån här! Lite bantningstips sådär om man absolut måste käka glass ;)

Av Alexandra Hofman - 14 maj 2012 13:38

Skulle ju till Stureplan på Zumba, men ofc missade jag bussen haha. Så orkade inte gå dit och komma inspringandes 5 min försent, så sket i det och gick till Odenplan istället för att träna lite i salen. Jag hade bokat upp mig imorgon på SATS Energy. Känner dock att jag inte kan klara av det i mitt tillstånd, så bokade om det till spinning + core istället. Så det blir det imorgon på Odenplan! :) Haha, får se till att hinna med bussen då. 


Jag har ju stressat och hållt på hela tiden sen jag kom hit, och som ni förstått har stressen tagit ut sin rätt på mej, det är därför jag är så trött typ! Så ska springa ett snabbt ärende till Lidingö Centrum nu typ, sen ska jag tvätta bort sminket och ta tidig myskväll haha. Jävligt tidigt. Men man måste ta det lugnt. Jag fryser hela tiden oxå, fast andra säger att det är varmt...


 

Av Alexandra Hofman - 14 maj 2012 10:05

Hej!

Har vart ute på vår skogsrunda som vanligt. Nu käkar jag frukost. Kände mig lite febrig igår kväll igen, jobbigt. Men har ju blivit nån promenad i regn då det regnat så mycket på sistone, så kan vara det. 


Nu ska jag strax åka med bussen in till Östermalm för att gå på Zumba där. Blir kul! 


Inget nytt om Mimmi än så länge.

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards