Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 5 maj 2012 20:10

Tråkig dag idag, händer inget. Har mest chillat och tagit det lugnt. Fan att man ska va så svag för mat just på bakisdagar. Vi har oxå vart ute en längre tur idag, genom skogen och till Sticklinge strand. Där släppte jag lös Jack så lekte vi vid vattnet. Han jagade pinnar och plaskade runt i vattnet, riktigt roligt! :)


 

Av Alexandra Hofman - 5 maj 2012 13:17

Blev inget LMFAO för oss igår. Först och främst blev vi försenade pga bland annat hundvakten då. Sen hittade vi inte varandra. När vi väl träffats så var vi på Östermalm, och insåg att klockan var så mycket att det inte var lönt att åka till grönan.

Så vi drack på östermalm! Sprit i vattenflaska är smart!

   


Sen drog vi till Nivå22 på fridhemsplan. Jättegod och billig dricka, dock kallt eftersom vi satt ute på övre våningen, kanske inte så jättebra folk, men aja helt trevligt var det iaf. Drack ganska mycket där samtidigt som vi funderade på vart vi skulle dra vidare. Talade med lite folk och så.


Såhär såg det alltså ut på Nivå22...

     


Sen gick vi med nått gäng och skulle till nån krog som oxå låg på Fridhemsplan. Men av nån anledning gick inte iisa och jag in med dem. Vi gick iväg själv istället till Viper room. Riktigt najs ställe, vi dansade som fan! Där var det bättre folk. iisa drog hem lite senare, kanske 2 tiden elr nått. Jag skulle oxå hem då, men fick sällskap av en kille som oxå var 92:a. Snackade och efterfestade i väntan på tågen som inte gick särskilt ofta den tiden (samt råkade ta fel tåg en gång haha) Jag hade ju min sprit kvar.


 

Viper room


 Var ju trevligt att träffa lite nytt folk, normalt folk oxå! Så blir troligtvis mer fest nu, det ska bli najs, asså typ nästa helg eller nåt. Men jo, sen tog jag tåget och sen bussen in till lidingö centrum. Därifrån taxi, det blev bara 100kr ungefär så det är inte så svårt å komma hem hit nattetid heller :)

Av Alexandra Hofman - 5 maj 2012 13:07

Har en heeeeel del att blogga om! Så tar det i flera inlägg, börjar med ett inlägg om hunden. Jack åkte då sl-buss för första gången och det gick bara braaaa!

 


Sen t-bana till solna då, där vi satt bredvid en dam från finland! Hon hade bott utanför vasa och vi talade lite. Hon sa att med facit i handen skulle hon inte bytt land, men då man e ung så lockar ju storstan förståss.


Väl i solna gick det inte enligt planerna längre! Mannen vi skulle till hade nog inte den erfarenhet av hundar som krävdes egentligen. Han tyckte att Jack var för vild och energisk. Så han tackade nej till att vakta honom, men det var iofs lika bra ifall han inte hade klarat av honom. 

Jaha, vadfan ska jag göra dådå? Ute i solna, ingen hundvakt och iisa är på väg in till stan. Jaja, fanns inget annat att göra än att åka tillbaka i rusningstrafiken, jobbigt. Kom hem, drog för persiennerna och slog på lampor och tv:n för hundens skull. Sen hoppade jag på nästa buss och drog in till stan för att festa, men det skriver jag om i nästa inlägg. Jag kom hem typ tre haha xD Då blev det ut med hunden och sen sova. Nu på morgonen har jag vart ute i skogen en runda med honom. Det gick ju bra trots allt att lämna honom ensam!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards