Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 16 maj 2012 21:00

Oj vad lång dag det har vart känns det som, har inte hunnit blogga. Har ju letat efter iphone ett tag, idag var det då dags att köpa. Svart 16gb Iphone 4 blev det. Dock har alla mina kontakter försvunnit, eller de hängde inte med simkortet till den nya telefonen, konstigt. Föresten, kan man blocka telefonnummer så att de inte kan ringa åt en??


Sen har jag talat med djurkommunikatören. Fick en tid fredag klockan 11 som jag ska ringa henne och så ska hon försöka se då. 


Har även en kvinna i området ringt och sagt att hon sett Mimmi för 3 dagar sen. Det var på samma ställe som någon annan tidigare sett henne, så hon håller nog till riktigt här i närheten. Men hon kommer inte när jag lockar på henne, hon är väl så rädd antar jag. Jobbigt dilemma. 


Jack är glad, men vill ut mycket. Idag har det regnat igen, men vi var ut ändå. Nu ligger han här i sängen bredvid mej och sover, han trivs verkligen här. 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards