Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 31 maj 2012 22:03

Har ätit så mycket sen jag kom hit till finland, ångest. Vill tillbaka till sverige och återfå kontrollen. Sa ju att jag skulle tillåta mig själv att äta mycket här och inte bry mej. Visst, jag äter massor, men jag förstår inte varför, man mår ju inte bra av att äta, det blir bara värre.


Det bra med vasa är att här finns alla kompisar. Dock verkar det lite dött på den fronten. Ska ju va fest i morgon, men det är inte så många som kan dricka för de har skolavslutning tidigt på lördag. Så blir min trogne Maija och jag som får spåra som vanligt. Dock känns det inte värt att svepa i sig massa kalorier för en några personersfest. Vill ju ha bra drag om man en gång ska supa. Dessutom måste jag må bra och se bra ut dagen efter oxå, för då ska jag till fagerö! <3


Men sure, uppdaterar mer imorgon, och i övermorgon blir det party-bilder, checka in här dååå!! Nu ska ja ut med dogsen och sen sova.


 

Maija och Reitta dyker alltid upp! :)

Av Alexandra Hofman - 31 maj 2012 10:48

Finns inget att skriva om då man är i vasa, för händer inget särskilt, ändå har jag lite fullt upp hela tiden :P


Planerna inför helgen är iaf hemmafest på fredag, fagerö och dansa på lördag, rosé och födelsedagsfirande på söndag med familjen. 


Får se vad dagen har att erbjuda, vi hörs!


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards