Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 13 maj 2012 17:27

Har en ny favortistadsdel här i Stockholm! Karlaplan! Där finns ju Tessinparken å dendär andra vad den nu heter. Folk låg där ute i gräset och solade idag. Det är just en sån stadsdel jag vill bo i. Med storstadslivet OCH parker precis utanför dörren. Sen är det ju nära till Östermalm oxå, när man ska ut och festa. And i köpcentret Fältöversten finns ju allt man kan behöva, nästan haaha. :)


Dyrt är det dock, men det är ju Lidingö oxå så :) Nu ska jag ta det lugnt, gymmet imorgon så! :) Ciao!  

Av Alexandra Hofman - 13 maj 2012 14:28

Inget mer har hörts efter Mimmi. Men nu är det iaf bättre väder ute, varmt och skönt. Hundar brukar ju klara sig riktigt bra i det fria. Synd bara att Mimmi och Jack inte funkade så perfekt, hur fan ska vi göra när hon kommer tillbaka??


   

Av Alexandra Hofman - 13 maj 2012 10:27

Hej!
Jag är inte bakis om ni trodde det. Åkte hem tidigt, var hemma redan 20 över 2 typ. Släppte ut Jack på gården så han fick kissa, sen gick vi in och la oss.


Kvällen började kl8 vid Fredrikas och Thereses hotell. Vi satt och drack där. Fint rum högt upp, man såg ut över vattnet mot Lidingö.

 

På deras badrum.


Sen drog vi ut, gick till Viper room. Det var riktigt booring där, inte alls samma stämning som förra lördagen. Så blev bara en drink där innan vi gick vidare till Nivå22. Inte det bästa folket där, haha, men det var ändå MYCKET folk, och bra drag. Dock är det ju bara ett förar-ställe, så inget dansgolv. Planen var att dra vidare sen, men vi hade rätt så kul så blev längre än planerat.


Sen stängde de övervåningen så vi gick ner och satt där istället. Hade nyss köpt 2 nya cider. Men på nedrevåningen hann vi inte sitta länge innan en vakt kom och sa att han ville prata med mej. Han tyckte jag var för full!? Lite konstigt kan tyckas, jag var nog en av de nyktrare i sällskapet. Men jag satt ganska tyst och sådär, såg säkert trött ut eftersom jag stressat så mkt på sistone. Fredrika o Tessan var ju betydligt mer påverkade där de satt och diskuterade högljutt med killar ;) haha


Jaja, som ni kan förstå blev jag inte särskilt glad. Stämningen sjönk som en sten, och när man dessutom var nästan nykter kändes det lite onödigt att gå till nått mer ställe när det ändå stängde om 1,5 timmar. 3-ställena då. 


Så vi tjejer skildes åt på tunnelbanan och jag åkte åt mitt håll. När jag kom till Ropsten hade jag för en gångs skull tur, och såg den enda nattbussen som åker förbi min väg. 02.07 åker den, fast det visste jag inte innan, hade tänkt åka in till centrum bara å ta en taxi därifrån. Så det var ju bra! Resten vet ni. :)


   

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards