Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 4 maj 2012 19:30

Detta är ett tidsinställt inlägg eftersom jag just nu förhoppningsvis är ute och roar mig.


 
Vägen ner till stranden där brasan var. Segelbåtar i vattnet! :)


 

Dagen efter.. Allt som var kvar av brasan.


  

Så här såg det ut på torget med massa politiska demonstrationer å sånt.

Av Alexandra Hofman - 4 maj 2012 14:56

Shit, jag har fastnat vid datorn. Nåja nu måste jag bara sminka mig, fixa håret och blanda spriten. Samt packa ner det Jack ska ha med sig inatt. Sen kan vi bege oss till Solna. Så det borde nog gå bra. Vet inte om jag bloggar mera ikväll, beror på om jag har tillgång till nån dator. vi får seeee! Have fun tonight bitches!


 

Av Alexandra Hofman - 4 maj 2012 11:51

Bäst!!



Steg upp rätt tidigt, drog iväg ut i skogen med hunden. Trevligt dethär asså, snygg lyxig lägenhet på Lidingö som jag har för mig själv hela helgen ;) Med skogen runt hörnet och en halvtimme till stan! Livet leker!


Av Alexandra Hofman - 4 maj 2012 10:58

Jag vet inte alls hur mycket alkohol jag kommer behöva idag. Jag vet inte ens var jag ska dricka osv. Kanske halva denna Viru Valgen, i en vattenflaska, och sen fylla på med bubbelvattnet och limen? Lime-saften är to die for! Jättegod!

 

Genom att blanda med bubbelvatten blir det inte lika mycket kalorier. Och eftersom jag denna gång ska blanda så himla starkt (för att bara behöva ta med en 0,5:a vattenflaska) så spelar smaken inte så stor roll, det kommer ändå va mycket alkoholsmak.

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards