Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 28 maj 2012 22:55

 


Har inte kommit i ordning än riktigt, så blir lite dåligt med blogguppdateringen, när det dessutom är så trögt internet här.


Idag har jag iaf träffat Maija. Vi planerade in skolavslutningsfest på fredag, så mina fjortisvänner får känna sig inbjudna! :D 


Att gå med tre hundar i koppel har funkat bra. Mimmi har anpassat sig efter Jack och går i hans takt, men Trophy tar det chill och vill stanna och nosa hela tiden ;D Ikväll blir det troligtvis tre hundar i sängen, najs :D

Av Alexandra Hofman - 28 maj 2012 16:55

Sorry för sen uppdatering. Var så himla trött när jag kom till Vasa idag så jag sov ett par timmar.

Sen har jag pluggat, varit till hundparken och varit i skolan och skrivit prov! Biologi idag, det gick relativt bra skulle jag tro :)


Har även varit till gymmet nu och fixat gymkort, så har det nu två veckor framåt. :)


För övrigt har jag med alla tre hundar hit, Jack, Mimmi & Trophy. Funkar jättebra. Träffade en stor hund i hundparken och det gick bra nu när Mimmi var med. Trophy brukar ju annars vara rädd, men hon skällde inte lika mkt då hon hade mimmi att söka säkerhet hos.


 



Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards