Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 22 maj 2012 18:37

Tänkte skriva nått mer vettigt inlägg nu, blir mest bara korta tråkiga uppdateringar. Jag har inte bloggat om gymmet på länge, och det beror faktist på att jag inte varit där på sistone. Tråkigt, men jag har varit så lat, och så har det hänt så mycket annat. Hade faktist bokningsförbud på en vecka oxå, eftersom jag missat 3 klasser jag bokat under en period av två månader haha :P


Men gymmet ska jag gå till nu de sista dagarna jag e här, med start imorgonkväll. Maten och dietandet har väl gått lite sisådär. Innan Mimmi kom tillbaka gick det mest dåligt, men har skärpt mig nu och använder appen ShapeUp. Den har räknat ut att om jag tappar 1 kilo i veckan är det möjligt att nå 49 kilo på 6 veckor! Då är mitt kalorimål per dag 907kcal. Så de senaste dagarna har jag hållt mig under det. Det är ju ganska mycket, och tidigare när jag dietade blev det såklart mindre, men just nu behöver jag lite mera för att orka me hundarna å sånt. 


Men det är en bra app. Dock kommer jag ju inte följa den när jag kommer till finland, utan då blir det helt fritt med massor av onyttig, god mat haha ;D Så därför måste jag va lite extra sträng just nu dagarna innan, för jag vet att jag tillfälligt går upp antagligen närmare 2 kilo i finland. Men det är det värt :D Det går snabbt neråt sen när man kmr tillbaka i rutinerna. 


Borde kanske ladda upp nån bild... men ja, skippar det haha :D maybe next time.

-

Av Alexandra Hofman - 22 maj 2012 18:21

Har gått med båda hundarna samtidigt idag, no problems! :)

 

Jack med sin andra chihuahua-vän :D

Av Alexandra Hofman - 22 maj 2012 15:14

 


Yeah! När jag kom hem idag väntade ett brev från skatteverket på mej! Nu har jag svenskt personnummer! :D

Av Alexandra Hofman - 22 maj 2012 14:37

Idag har jag efter morgonpromenaden med hundarna åkt in till skanstull. Mimmi har fortfarande svårt att hålla sig för att inte kissa på natten. Dock har det blivit lite bättre.


Men jo iaf, har varit i min gamla lägenhet i skanstull och städat och handlat, sånt jag e bra på haha xD Så fick 300kr, det är väl nånting iaf även fast det ju inte är mkt. Har köpt nya små hundben oxå, dem gillar Mimmi! :D


   

Ett par bilder från när jag bodde i skanstull

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards