Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 26 maj 2012 20:00







Trött hund på senaste båtresan :)  


Klockan 20.00 sitter vi på båten påväg hem till finland. Jag tycker faktist det ska bli skönt och roligt att komma dit, även fast jag såklart älskar sverige. Men det blir påfrestande i längden att alltid vara nyttig, sminkad och smal och allt vad de kräver haha :P Så lite pauser behöver man ibland, så orkar man bra mycket mera sen :D


Jag kommer stanna i finland i två veckor :)

Av Alexandra Hofman - 26 maj 2012 12:13

Önskar verkligen att jag var smal, life is so much better then. Är på god väg iaf, bara kämpa, kämpa några månader till så kanske jag lyckas!! Hett tips för smala ben är höööga klackar samt strumpbyxor som trycker ihop. Synd att det inte finns nått sånt trix för armarna....


 


     


Dagens outfit:

Topp: Tommy Hilfiger

Shorts: Cubus

Skor: Skopunkten

Random strumpbyxor, typ Lindex

Av Alexandra Hofman - 26 maj 2012 10:00

Hej!

Vanliga morgonrutinerna är gjorda, nu sitter jag här och bloggar. 

Idag ska jag:

-Packa

-Städa

-Tömma kylskåpet på min mat

-Åka in till stan å spendera lite pengar


Sen på se eftermiddag/kväll blir det hundparken innan vi ska åka på båten :) Mimmis första utlandsresa vad jag vet iaf :) hehe

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards